Alumnado do IES Xelmírez II destaca nun certame galego de curtametraxes escolares

Recibiron os galardóns nun acto celebrado no CGAI, na Coruña

Acto de entrega de premios

SANTIAGO / LA VOZ 01/12/2018 23:12  H

Alumnado do IES Xelmírez II gañou o primeiro e o segundo premio do certame galego de curtametraxes escolares convocado pola Asociación  Sociopedagóxica  Galega. Entregáronlles os galardóns nun acto celebrado na Coruña, no Centro  Galego de Artes dá  Imaxe (CGAI). Antón  Etxeita Figueroa e Pablo Pazos Domínguez venceron neste certame polo seu traballo titulado Dióxenes. Sorprenderon ao xurado pola reflexión que realizan sobre o significado do elevado número de animais mortos que se achan nas estradas. Ademais, as alumnas Lara González e Iria Insua recibiron o segundo premio por  Estou contigo. Pilar  Tobar, directora do instituto, afirma que existe unha dedicación importante do alumnado para realizar traballos audiovisuais, que se potencian especialmente por docentes de disciplinas como  Tecnoloxía, na que se presta especial atención á edición de vídeo; Plástica e mesmo  Galego.Ademais, neste instituto convócase o concurso de innovación educativa  Ofelia Devesa, orientado ao seu alumnado, que potencia a elaboración de vídeos de divulgación. Neste certame, que suma xa oito edicións, seleccionáronse once curtametraxes. Cinco eran de alumnado do Xelmírez II, o centro con maior presenza.

Ler a nova en La Voz de Galicia