Lingua Castelá

Programación didáctica Lingua Castelá 22-23

Programación do departamento, coas afíns engadidas: Economía, Latín, Igualdade e Investigación e Tratamento da Información. Tamén se aportan os documentos coa información básica da programación.

O CPI Plurilingüe de Vedra galardoado co V Concurso de Podcast - Radio na Biblio

O CPI Plurilingüe de Vedra é galardoado co V Concurso de Podcast - Radio na Biblio polo traballo titulado Francisco Fernández del Riego e o Galician Program, que afonda na labor do autor homenaxeado nas Letras Galegas deste ano elaborando guións para un programa sobre cultura galega, en galego, que a BBC emitiu mentras a nosa lingua estaba prohibida polo réxime franquista.

O guión e a locución do traballo foi a cargo do alumnado de 2º ESO Iago Lago Villanueva, Catuxa Lodeiro Fernández, Ángela Nebra Iglesias e Lola Valle Ledesma.

Enlace ao Podcast

Modificación da avaliación da ESO

Adxúntase modificación da avaliación da ESO segundo establece a Orde do 25 de xaneiro de 2022.

CELEBRAMOS O DÍA DA MULLER E A NENA NA CIENCIA - 11 DE FEBREIRO

Con motivo da clebración do día da Muller e a Nena na ciencia, o alumnado da materia de Igualdade de Xénero de 2ºESO, ven de traballar sobre os fitos das mulleres na ciencia cunha publicación titulada "A CIENCIA TEN XÉNERO FEMININO", que adxuntamos a continuación. Coordinou o traballo o profesor da materia, Juanma do Río

"A CIENCIA TEN XÉNERO FEMININO"

Libros recomendados