FAMILIAS

ESCOLA DE PAIS E NAIS 2023/2024.

Ao longo de tres sesións presenciais nos meses de xaneiro e febreiro celebrouse a escola de familias. Na mesma, se realizaron diferentes dinámicas baseadas na diciplina positiva e o emprego de límites de xeito respectuoso (efectivas e afectivas).

As profesionais encargadas de levar a cabo os mesmos foron Eva Muñoz Pablos e Lara Arribas Sánchez (coach e psicóloga especializadas en educación emocional, disciplina positiva e resolución de conflitos) .

Dende o centro queremos agradecer ás familias o éxito na convocatoria do presente curso, de seguro que todos os recursos aprendidos lles resultan de gran axuda na crianza dos seus fillos e fillas.

Agardamos poder seguir ofertando este tipo de actividades en vindeiros cursos para que chegue á meirande parte da comunidade educativa.

No seguinte enlace podedes ter aceso á presentación que se empregou nas distintas sesións.