Skip to Content

MEDÍMONOS

SEGUIMOS FACENDO ACTIVIDADES PARA VER O USO E FUNCIÓN DOS NÚMEROS AO NOSO REDOR. NESTA OCASIÓN, MÉDIMONOS PARA SABER QUEN ERA O MÁIS ALTO E MÁIS BAIXO DA AULA. DESCUBRIMOS UNHA UNIDADE DE MEDIDA, A CINTA MÉTRICA, E VAMOS INTRODUCINDO A NOCIÓN DE METROS E DECÍMETROS, ADEMAIS DE VER NÚMEROS DE 3 CIFRAS.

EN PRIMERIRO LUGAR CADA UN FIXO UNHA ESTIMACIÓN DO QUE PODÍA MEDIR E LOGO POR PARELLAS, FORON MEDÍNDOSE E ANOTANDO A MEDIDA REAL.

DESPOIS, NUNHA ACTIVIDADE CONXUNTA, CADA UNA IBA ASOCIANDO A SÚA MEDIDA E IDENTIFICÁNDOA NA CINTA MÉTRICA, DESTE XEITO, FOMOS ORDENANDO AS MEDIDAS E PUIDEMOS OBSERVAR QUENES MEDÍAN IGUAL, @S MÁIS ALT@S E A MÁIS BAIXA.

POSTERIORMENTE, PARA REXISTRALO SOBRE PAPEL, POR GRUPOS DE 5 COMPOÑENTES, DEBÍAN ORDENAR AS MEDIDAS  QUE EU LLES APORTEI E UNHA VEZ ORDENADAS, ASOCIAR CADA MEDIDA COS NOMES D@S COMPAÑEIR@S. NESTE CASO HOUBO QUEN LLE COSTOU MÁIS ORDENAR AS CANTIDADES E QUEN O FIXO CON MAIOR SOLTURA.  FACENDO A TAREFA EN GRUPO UNS VAN APRENDENDO DE OUTROS E LOGO EU VOULLES DANDO APOIO PARA QUE VAIAN RESOLVENDO; OS TRES GRUPOS FORON CAPACES DE RESOLVER A ACTIVIDADE

   

 

DESPOIS, POR PARELLAS, ÍAN CORTANDO UN ANACO DE LA DA LONXITUDE DA SÚA ALTURA E LOGO  AS ORDENARON DE XEITO QUE NOS PERMITE VER A ORDE DAS MEDIDAS E, ASIMESMO, SERVIU PARA ORDENAR NÚMEROS SOLTOS, NON CONSECUTIVOS.



page | by Dr. Radut