Día da Biblioteca 2021

Hoxe, 24 de outubro, celébrase o día da biblioteca, ese espazo máxico onde habitan os libros que nos abren portas a mundos fantásticos e que fan medrar a nosa imaxinación.

Para esta celebración participamos, xunto co resto de integrantes do colectivo LemosLe  na entrevista que se realizoua Noa Moreira,

entrevista que podedes ver e escoitar neste vídeo.

Pero ademais, O venres 22, o alumnado de 6ºA escribiu e recitou Poesías de Cores, poesías que compartiron con todos en RadioForte.

Feliz día da Biblioteca!

Durante a semana iremos realizando varias activiades para conmemorar o día das Bibliotecas, actividades que iremos poñendo a continuación:

• Luns 25: O alumnado de 2ºB  visita a radio para  decirnos cales son os seus Libros Favoritos.

• Martes 26: O alumnado de 2ºA vista a radio para decirnos cales son os seus Libros Favoritos

blog | by Dr. Radut