30 de xaneiro: DÍA DA ILUSTRACIÓN NO CEIP MONFORTE

En Biblioforte quixemos poñer en valor as dotes ilustradoras do noso alumnado, polo que organizamos unha actividade desde a biblioteca e en colaboración, especialmente, co equipo de profesorado que imparte plástica plurilingüe.

Dentro do tema do noso proxecto, “Froitas e Hortalizas”  , esta semana aproveitamos para fomentar a competencia artística e cultural por niveis:

• Infantil, 1º e 2º : debuxaron e colorearon froitas para a árbore da paz.

• 1º e 2º: recitaron e colorearon poemas de cores horto-froiteiros.

• 1º e 2º : coñeceron e ilustraron réplicas de cadros de Arcimboldo. Pintor que tamén traballa o alumnado de AL, que para as súas creacións recicla folletos publicitarios dos supermercados da zona.

• 3º e 4º : coñeceron e colorearon replicas de cadros de Paul Cezánne e outros autores franceses.

• 5º e 6º: visitaron virtualmente os bodegóns do Museo do Prado, visita que lles servirá de inspiración para crear os seus propios bodegóns

Que grandes artistas, parabéns!!!!