ANEXO II MODELO DE AUTODECLARACIÓN E ESPECIFICACIÓNS PARA USUARIOS DO COMEDOR ESCOLAR

EMPRÉGASE A RENDA DO 2023,  do seguinte xeito:

casiña 435+casiña 460-casiña 595=X

Descargar o ANEXO II no ADXUNTO

A autodeclaración recollerase no seguinte período: do 3 ao 12 de xullo

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2024-2025

Según a INSTRUCIÓN 1/2024, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional, do 1 de xuño, sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar 2024-2025, ábrese o prazo de admisión de membros da xomunidade educativa do CEIP de Arzúa, como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2024-2025.

CEIP DE ARZÚA

ceip.arzua@edu.xunta.gal

orientacion.ceip.arzua@edu.xunta.gal

(Só para xestións co Departamento de Orientación)

BIBLIOTECAS ESCOLARES/EQUIPOS DINAMIZACIÓN

FIN DE CURSO

O pasado venres, 21 de xuño celebramos o ansiado Festival de Fin de Curso e Acto de despedida ao alumnado de 6º EP.

Foi unha xornada de moitos nervios,alegría e sobre todo emoción...

Pasámolo xenial!

Lecturas recomendadas

Desfrutade moito do verán, e sempre acompañados e acompañadas dunha boa lectura!

Grazas voluntarios e voluntarias!

Moitas grazas por axudar tanto na biblioteca escolar este curso 2023/24. Sorte na vosa nova etapa e que teñades un maravilloso verán!

INCHABLES (ANPA XERMOLOS)

Este curso 2023-2024 está chegando ao seu fin.

Un ano máis, a ANPA XERMOLOS convidounos a pasar unha xornada con inchables e moita diversión!

Durante toda a mañá, por turnos, todos os nenos e nenas do colexio desfrutaron desta actividade e pasárono xenial!

Rematando o curso con arte dixital

Xa non queda nada para rematar este curso escolar, e non hai nada mellor que rematar estas semanas cun pequeno taller de iniciación ao debuxo dixital.

Para iso, agora que xa temos actualizada a nosa tablet da biblioteca cun lápiz dixital, o alumnado de 5º de Primaria comezou o deseño dun mazo de cartas para xogar ao Dixit, un dos xogos populares da biblioteca.

Primeiro crearon o seu propio deseño en papel, para despois importalo no programa de debuxo dixital e traballar co perfilador, as texturas, as cores... É un traballo que leva o seu tempo! E por iso agora o importante é inicialos neste tipo de aplicacións de deseño, para traballair máis a fondo o próximo curso e que o mesmo alumnado que aprendeu neste taller poida ensinar aos seus compañeiros e compañeiras doutros ciclos.

E así de preciosas e orixinais están a quedar as primeiras cartas creadas dixitalmente:

E queremos rematar esta publicación lembrando algunhas das nosas producións máis artísticas e creativas neste curso escolar, en Biblioteca Creativa: