Activities

PRIMARY EDUCATION GRADUATION BOOK 2019-20

 6th-5th-4th-3rd GRADES

Rapaciños e rapaciñas… Este xa é o remate deste curso tan especial, coas súas carencias e tamén coas boas oportunidades que nos brindou. Estou segura de que a maioría de vós sodes moito máis autónom@s que antes de empezar o confinamento e a colaboración das vosas familias foi moi intensa e enriquecedora para todo o proceso de ensino-aprendizaxe. Grazas a un equipo unido (familias, alumnado e profesorado) conseguíronse moitas cousas, entre elas este libriño que será unha lembranza deste ano para tod@s. Moitas grazas por todo e os meus mellores desexos para tod@s.. 

                                                  

END OF THE YEAR 6.- GRADUATION BOOK

 6th GRADE

  END OF THE YEAR 6.- GRADUATION  BOOK                                               

Hello, children and families!

Isto é o proxecto final deste curso tan especial.. e como non podemos ter festa de graduación, gustaríame que levárades un recordiño de tod@s @s vos@s compañeir@s, ademais dos recordos que xa levamos no corazón, e que podades ver cando sexades maiores. Quería facer un GRADUATION BOOK, un libro dixital con tod@s vós. Para iso, tedes que facer un documento onde poñades unha foto vosa de cara (sería simpático se tod@s vos facedes a foto con un sombreiro imitando o gorro das graduacións, non ten que ser o mesmo, calquera sombreiro pode quedar simpático, así que  queda a vosa elección como facelo)  e faledes de vós según o modelo que vos envío e que xa practicamos na clase moitas veces. Enviádesme a min por Drive para poder correxir e facer o libriño (adxúntovos abaixo modelo da información que podedes dar). E quería que vos gravásedes tamén nun video dicindo todo o que xa fixéstedes anteriormente en papel, pero primeiro mandádemo para correxir por se tedes erros, vale? Se non lembrades como se pronuncia ou escribe algo, chamádeme, buscade en internet e practicade varias veces ata que saia moi ben..  xa sodes muito máis autónom@s que ao principio de curso, estou segura :)

Have a good time! 

 

                          

  







                       PHOTO



My name is……

My surname is….

Age ( I am…..)

Nacionality

Physical and personality description  (I have got…. / I am…. / I wear….)

I was born...

I live….

Address

Telephone number

School

Languages you speak

Hobbies /Interests

What you like doing

Favourite subject/ food/ sport/ movie/ book………

I am good at…………………… I can help you in/ with/ to…………

When I go to High School I will miss…………

One memorable moment in Primary School was when…..  (Un momento memorable no cole foi cando….) / I remember when…… (Lembro cando…. PAST SIMPLE! )

When I get older, I want to be…

 

                          

IN THE KITCHEN project

   5th GRADE-6th GRADE

   El rol de papá en la familia - Ser mujer, mamá y mucho más.Ser ...      IN THE KITCHEN project

 

Nesta etapa que nos está tocando vivir onde a convivencia na familia é máis intensa e, muitas veces tedes as nais e pais que levar a cabo o papel de profesor@s d@ vos@s fill@s, paréceme unha moi boa oportunidade para aproveitar e dedicala a aprendizaxe algo tan esencial na vida como é coñecer os alimentos que mellor coidan a nosa saúde, como cociñalos, cales son as prácticas máis indicadas para cada alimento e que hábitos de hixiene persoal debemos seguir. Valores que nos gusta compartir e ensinar nas linguas que coñecemos, incluido o inglés. 

A través da cociña desenvolvemos a autonomía, a igualdade de xénero, o gusto por unha alimentación saudable, os costumes e modos de vida doutras culturas e países e, unha cousa moi importante, a xenerosidade de compartir o noso tempo e esforzo para brindarlle aos e ás outr@s o placer de comer algo rico.

Pois ben, empezaremos repasando o vocabulario relacionado coa comida, os verbos que se utilizan á hora de cociñar, como se escribe unha receita (primeiro os ingredientes e logo o proceso con instruccións claras e sencillas) e, finalmente, elaboraremos a nosa receita (se é a primeira vez que a facemos, acompañad@s por alguén adult@ da nosa familia) e compartirémola despois con tod@s el@s.

Na Aula Virtual tedes a unidade IN THE KITCHEN, onde podedes atopar un resumo, enlaces ao vocabulario, videos con explicacións, vocabulario, receitas e enlaces a algunha receita fácil e que a tod@s vos gusta. Cada un/ha pode facer a receita da comida que máis lle guste, escribila  e incluir fotos ou o que vos pareza interesante. Tamén podedes gravar un video do proceso. Despois xuntaremos as receitas de tod@s e faremos o voso “Libro de receitas”. Animádesvos con este proxecto? Pois mans á masa!

 

 

 

Jobs and Occupations

 

5th GRADE

 

JOBS AND OCCUPATIONS

 

Good morning, children and families! How are you?

Que vos parece se vamos pasando a repasar unha nova unidade, onde estudaremos o vocabulario relacionado co tema do traballo e repasaremos as estructuras gramaticais. Fixáremonos tamén que calquera profesión é válida tanto para homes como para mulleres e calquera de nós pode e debe tentar buscar aquela na que somos bos/boas, sen que sexan os estereotipos de xénero os que determinen a nosa elección.

 A Aula Virtual segue a ser o principal lugar de traballo xa que nela podemos escoitar, ler e escribir, ademáis de visualizar videos explicativos que, aínda que non sustituan as clases presenciais, si axudan neste tipo de aprendizaxe que nos está tocando vivir. As persoas que non dispoñan de internet recurrirán aos caderniños que xa teñen á súa disposición. Esta unidade, centrada no vocabulario, está na AV, 3º e 4º (isto non é maís ca organización da AV) e, insisto, cada nen@ debe ir ao seu ritmo, NON é traballo obrigatorio nen hai prazo de finalización do traballo. 

  •  “JOBS and OCCUPATIONS”

     - Videos que presentan o vocabulario da cidade.

     - Xogos e exercicios deste vocabulario.

     - LIVE worksheets do vocabulario da cidade e preposicións de lugar.

                - Fichas para imprimir (aquela persoa que queira e poda facelo).

  • GRAMMAR : Seguimos co repaso das estructuras gramaticais xa vistas, os tempos verbais (present simple, present continuous) e Presente e Pasado dos verbos TO BE e THERE IS/ARE.

Muito ánimo con todo e calquera dúbida, xa sabedes, estou a vosa disposición, chamádeme ou mandádeme un correo ou whatsapp.

Have a good day!

 

Communicative Competence tests

         3rd-4th-6th

Communicative Competence tests

 

Good morning, children and families! How are you? 

 Aquel@s nen@s que remataran o traballo anterior e queiran ir practicando poden ir facendo COMMUNICATIVE COMPETENCE tests. Son as probas das reválidas dos últimos anos, pero NON son exames, simplemente uso esto porque son exercicios moi completos, xa que constan de 3 partes: Listening (comprensión oral), Reading (comprensión escrita) e Writing (expresión escrita). O listening ten un arquivo de audio para facelo. Para facelos no ordenador precisades Acrobat Reader, se non, tedes que  imprimilas ou ben copialas na libreta. Na mesma línea metodolóxica que levo seguindo desde o principio, quero insistir que este traballo non é obrigatorio nen hai límite de tempo, insisto, cada nen@ ao seu ritmo.. 

Enviei os PDF de todas as probas a Picariños para quen os queira imprimir, pero pódese coller unha, dúas ou as que cada un/ha considere que pode facer.. Tamén enviei os PDF ao Concello para aquelas familias que vos fan alí as copias, de modo que ao solicitar só teñades que especificar Probas do  2019, 2018, 1017…etc..  (proba comprensión oral- escrita e proba de expresión escrita). Calquera dúbida, por favor, non dubidedes en chamarme. 

Que teñades un bo día! Have a nice day! 

 

PDFs para imprimir

Enviar archivo original o pdf a imprenta para impresión   PDFs PARA IMPRIMIR (aquelas persoas que non dispoñan de internet ou ordenador)

 

3rd GRADE

Resumo dos verbos TO BE, TO HAVE, CAN, LIKE.. 

https://docs.google.com/document/d/16OeLuOkhiGLhGVJ-K5lg8OW8Be9cW53tvS7hjjSY2yo/edit?usp=sharing

Resumo THERE IS /ARE e THERE WAS/WERE

https://docs.google.com/document/d/1YmyEI7D1FH_mmvd1juK38IkB5AY4xQGPoQm3ASe1L50/edit?usp=sharing

Resumo da Unidade 3

https://docs.google.com/document/d/1BsqAo3MxGCAjSZlwm8E5rzd1DlW7BpOBxKDPOU1Nsgg/edit?usp=sharing

Resumo Unidade 4

https://docs.google.com/document/d/1W28W_znG_5e9B3y71oQ_RgAzfARyr-BI6ZomaDYCipk/edit?usp=sharing

CADERNIÑO reforzo - Rooftops 3º

https://drive.google.com/file/d/1PsSYty3j5m1q0xDdAZEt9IkCLyVcgE5u/view?usp=sharing

 

4rd GRADE

Resumo dos verbos TO BE, TO HAVE, CAN, LIKE.. 

https://docs.google.com/document/d/16OeLuOkhiGLhGVJ-K5lg8OW8Be9cW53tvS7hjjSY2yo/edit?usp=sharing

Resumo THERE IS /ARE e THERE WAS/WERE

https://docs.google.com/document/d/1YmyEI7D1FH_mmvd1juK38IkB5AY4xQGPoQm3ASe1L50/edit?usp=sharing

Resumo Unidade 3

https://docs.google.com/document/d/1kkLPYiMGeOLZkpdZxuvQ-fzW6R30_M7NoNxvqrmU7bY/edit?usp=sharing

Resumo Unidade 4

https://docs.google.com/document/d/1b0Ba_KmIfcju2ZuJSRd-fevRaTZbD908REEwWc4v33M/edit?usp=sharing

Caderniño reforzo 4º 

https://drive.google.com/file/d/1zfXRQ1wN9DbtEmvVkDE02qKi77ENBc80/view?usp=sharing 

 

5th GRADE

Resumo dos verbos TO BE, TO HAVE, CAN, LIKE.. 

https://docs.google.com/document/d/16OeLuOkhiGLhGVJ-K5lg8OW8Be9cW53tvS7hjjSY2yo/edit?usp=sharing

Resumo THERE IS /ARE e THERE WAS/WERE

https://docs.google.com/document/d/1YmyEI7D1FH_mmvd1juK38IkB5AY4xQGPoQm3ASe1L50/edit?usp=sharing

Resumo Past TO BE

PAST TO BE (WAS/WERE) summary and exercises URL

 

Resumo de tempos verbais (Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous, Present Perfect, Future Simple, Future "going to") (5º, 6º)

https://docs.google.com/document/d/1YN4v7Wxi7-Jfix5SdaXPvAGRX9p3-EH8X6bi10v_3r0/edit?usp=sharing

Fichas reforzo Grammar 5º Primaria (educapeques)

https://www.educapeques.com/wp-content/uploads/2015/09/Inglés-Primaria-Quinto-1.pdf

https://www.educapeques.com/wp-content/uploads/2015/09/Inglés-Primaria-Quinto-2.pdf

https://www.educapeques.com/wp-content/uploads/2015/09/Inglés-Primaria-Quinto-3.pdf

 

Caderniño de repaso 5º (Orientación Andujar)

https://www.orientacionandujar.es/wp-content/uploads/2017/05/cuaderno-de-verano-ingles-5-ep.pdf

 

6th GRADE

Resumo dos verbos TO BE, TO HAVE, CAN, LIKE.. 

https://docs.google.com/document/d/16OeLuOkhiGLhGVJ-K5lg8OW8Be9cW53tvS7hjjSY2yo/edit?usp=sharing

Resumo THERE IS /ARE e THERE WAS/WERE

https://docs.google.com/document/d/1YmyEI7D1FH_mmvd1juK38IkB5AY4xQGPoQm3ASe1L50/edit?usp=sharing

Resumo Past TO BE

PAST TO BE (WAS/WERE) summary and exercises URL

 

Resumo de tempos verbais (Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous, Present Perfect, Future Simple, Future "going to") (5º, 6º)

https://docs.google.com/document/d/1YN4v7Wxi7-Jfix5SdaXPvAGRX9p3-EH8X6bi10v_3r0/edit?usp=sharing

Resumo dos pronomes (suxeto e obxecto)  e dos posesivos (adexectivos e pronomes)

https://docs.google.com/document/d/1hHGYQmJ4DOpxnIRz2pBZEOfXV9DYXJ3q8UJ4d0TsuWQ/edit?usp=sharing

Exercicios pronomes e posesivos

https://www.globalinsightelt.com/download/grammar/starter/Pronouns.pdf

Resumo Comparativos e Superlativos

http://www.extensionuned.es/archivos_publicos/qdocente_planes/1520/comparatives_&_superlatives_(basico).pdf

 

Exercicios Comparativos e Superlativos

https://www.magister.es/grado/materiales5/Grado%20Semi%20Presencial/1ª%20Sesión/Grados/Primaria%20desde%20PT%20o%20AL,%20Grupo%201%20(Inicio%20Marzo%202015)/English%20I/Material%20de%20clase4.%20English%20I.pdf

 

Caderniño repaso 6º

https://drive.google.com/file/d/0B9_I4fikHzDBc0U2Y1E5d3N6cHc/view

 

 

 

COVID QUE TE VIN!

Good morning, bo día, nenos e nenas! Hoxe toca bailar e cantar para levar ben o encerro no que nos ten este COVID..! Uns/has amig@s profes fan cada ano a Convivencia de Infantil CHOLO E NELA cos coles da comarca de Valdeorras e, cada ano, compoñen unha canción para cantar tod@s xuntas. 

CHOLO E NELA "COVID QUE TE VIN"

"Novo vídeo de Cholo e nela nesta época de confinamento. XOGA AQUÍ E FICA NA CASA. Esperamos que vós guste, a bailar e cantar con Cholo e nela! 

Convivencia de Educación Infantil 2020. Escola pública de tod@s e para tod@s!"

Good morning!!

Comparatives and Superlatives

    6th GRADE.- 5th-6th weeks (14th-24th April) 

 

Comparatives Superlatives of Adjectives - Blog In2English

Welcome back to the virtual class, children and families! How are you? How were your holidays? I hope everything is fine..

Agora que descansamos un pouquiño, vamos empezar unha nova unidade centrada fundamentalmente na gramática. Estudaremos os COMPARATIVES AND SUPERLATIVES (Comparativos e Superlativos). Na Aula Virtual traballaremos nas seguinte unidade de 5º e 6º:

 

    GRAMMAR.- Enlaces que indican COMPARATIVES AND SUPERLATIVES:

     - HELP video que nos explica en castelán-inglés en que consisten, como se forman e as regras gramaticais.

     - Resumos das reglas en castelán e en inglés.

     - Exercicios varios.

     - Fichas para imprimir (aquela persoa que queira facelo e poda)

     - LIVE worksheets.

     - Resumo de TODOS os tempos verbais que estudamos (Present Simple. Present Continuous, Past Simple), xunto cos que vamos estudar, de repaso e reforzo.

 

Fixádevos que poño un prazo orientativo, sobre uns 10 días para traballar isto, non é problema se precisades máis, cada un/ha ten que ir ao seu ritmo e según as súas circustancias familiares, son momentos especiais e difíciles, pero se vos é posible tentade traballar un pouquiño sempre, lembrade que para o próximo curso toca instituto e é mellor se empezamos o curso ben preparad@s..

Lembrade tamén mirar videos, historias e películas. Podedes ver a historia,  escribir 5-10 expresións do video e tratar de memorizalas, ou facer un pequeno resumo en inglés (5 ou 10 frases), etc.

Muito ánimo con todo e calquera dúbida, xa sabedes, chamádeme ou mandádeme un whatsapp..

Have a good time! I miss you.. :)

 

Places in Town

      5th GRADE.- 5th-6th weeks (14th-24th April)

 

.   PLACES IN TOWN

 

Welcome back to the virtual class, children and families! How are you? How were your holidays? I hope everything is fine…

Agora que descansamos un pouquiño, vamos empezar unha nova unidade, onde estudiaremos vocabulario relacionado coa cidade, “Prepositions of place” (preposicións que indican lugar), así como o verbo “There is /are” (hai). 

Na Aula Virtual traballaremos nas seguintes unidades de 5º e 6º:

           _“IN TOWN”, só as actividades dos enlaces que poñen (5th grade).

     - Videos que presentan o vocabulario da cidade.

     - Xogos e exercicios deste vocabulario.

     - Resumo e exercicios de preposicións de lugar.

                - LIVE worksheets do vocabulario da cidade e preposicións de lugar.

                - Fichas para imprimir (aquela persoa que queira e poda facelo).

            _GRAMMAR : Nesta unidade, buscade THERE IS/ ARE. Aí atoparedes:

                -Un resumo do uso deste verbo.

     -HELP video (video axuda) sobre o uso do verbo.

     -LIVE worksheets.

    - Resumo de TODOS os TEMPOS VERBAIS que estudamos ( To Be -presente e pasado-, To Have, There is/are,  Present Simple, Present Continuous), xunto cos que vamos estudar, de repaso e reforzo.

 

Lembrade mirar videos, debuxos e historias para escoitar e ler (unidades de Readings e Films). Cada historia inclue unha ficha sobre a historia para imprimir (non é o máis importante da actividade). Podedes ver a historia,  escribir 5 expresións do video e tratar de memorizalas, ou facer un pequeno resumo en inglés (3 ou 4 frases) ou, simplemente, escoitar a historia.

Muito ánimo con todo e calquera dúbida, xa sabedes, chamádeme ou mandádeme un whatsapp..

Have a good day!

 

At the Fire Station

         4th GRADE.- 5th-6th weeks (14th-24th April)

 

Resultado de imaxes para: ROOFTOPS 4    At The Fire Station (U 4)

 

 

 

Welcome back to the virtual class, children and families! How are you? How were your holidays? I hope everything is fine.

Agora que descansamos un pouquiño, vamos empezar unha nova unidade: “At the Fire Station”, relacionada coa Unidade 4 do voso libro de texto. Igual que no tema anterior, tedes na Aula Virtual, en 3º e 4º,  a nova unidade con actividades relacionadas con ela:

-Un resumo (summary) do vocabulario e gramática utilizado na unidade.

-Videos explicativos TELLING THE TIME, como dicir a hora.

-HELP video, un video explicativo en castelán-inglés de como se usa o PRESENT SIMPLE.

-LIVE worksheets relacionadas coa unidade.

-Videos e historias para escoitar e ler, que incluen unha ficha sobre a historia para imprimir (non é o máis importante da actividade). Poden ver a historia,  escribir 3 expresións do video e tratar de memorizalas, ou facer un pequeno resumo en galego ou castelán ou, simplemente, escoitar a historia.

 

 Aquel@s que tedes na casa o libro de texto, ou o caderniño que vos suxerín imprimir a aquel@s que non dispoñedes de internet, podedes tentar facer as actividades que corresponden á unidade. 

Calquera dúbida, xa sabedes, chamádeme ou mandádeme un whatsapp..

Have a good day!

 

Powered by Drupal - Design by artinet