PROGRAMA DE RADIO SOBRE LOIS PEREIRO

Co gallo das Letras Galegas no colexio fixemos un programa de radio coa colaboración de distintas aulas. Podes escoitalo facendo clic aquí: Click to play.

Tamén podes descargalo premendo na imaxe ou na ligazón  Download audio file.

Un mundo en paz

Esta é a canción que imos cantar

para conmemorar o Día da Paz.

Podedes escoitala premendo no enlace.

2.54 MB

PROGRAMA DE RADIO LETRAS GALEGAS 2012

Como todos os anos, ofrecemos o Programa de radio especial (de 22 minutos de duración) das Letras Galegas, neste caso sobre Valentín Paz Andrade. Nel colaboraron alumnos/as dos distintos ciclos.

Pódese descargar (20mb) facendo clic aquí.

Tamén pódese escoitar facendo clic en " Click to play"

MISTER LIBRO INFORMA DA CHEGADA DO NOVO AXUDANTE

-Ola amiguiños!
Estou moi contento!
Por fin atopei @ axudante de biblioteca perfecto!
Coñecino navegando polo mar das lecturas e pedinlle que me botase unha man. Digo, unha man? Máis ca unha man!  Oito “mans” dispostas a traervos as historias de tesouros agochados na nosa ría, e espallalas por todo o colexio e ata, por toda a parroquia e máis alá!
Pero… hai un problema… este personaxe évos moi guasón e non me quere dicir como se chama. Así que vós teredes que probar a descubrilo. Podedes pedir axuda na casa aos pais, aos avós, a irmáns maiores (aqueles que “navegan” moito, ao mellor xa @coñecen). Vale preguntar aos pescadores e aos mariñeiros e tamén buscar nos libros… Ánimo! Hai que conseguilo!
Eu tamén axudo! Cando saibamos como chamarlle, gustaríame retirarme a descansar.
Xoguemos a NOMEAR!
Un biquiño de papel.

Muá, muá!

Se fas clic aquí ou na imaxe poderás escoitar a mensaxe de Mister Libro.

1006.17 KB

PROGRAMA DE RADIO DAS LETRAS GALEGAS 2013

Presentámosvos aquí o programa de radio que realizamos no CEIP de Cedeira co gallo do Día das Letras Galegas 2013. Nesta edición adícase a Roberto Vidal Bolaño. Podedes escoitalo e, se vos gusta, descargalo no voso ordenador facendo clic na imaxe.

8 MB

PROGRAMA DE RADIO "POLO MUNDO ADIANTE"

O venres 30 de maio estivemos na emisora de Radio Redondela participando en directo co noso programa “Polo mundo adiante”. Nel incluimos as testemuñas das familias que colaboraron relatando as súas experiencias ben na emigración como na inmigración.

Foi unha experiencia moi emocionante, sobre todo pensando que estabamos sendo escoitados dende lugares tan lonxanos como Bogotá, Brasil, Cuba, Angola, Mozambique … por tanta xente! A organización Ponte nas Ondas, que acolle a centros educativos de Galicia e de Portugal, celebraba así o seu vinte aniversario cunha maratón radiofónica que comenzou ás 10.00 horas e rematou ás 22.00horas.

Se non poidestes escoitarnos en directo,podedes oir ou descargar a gravación que fixemos no colexio, a modo de ensaio. O enlace de descarga atópase aquí ou debaixo das fotografías.

11.75 MB

PROGRAMA DE RADIO DAS LETRAS GALEGAS 2014

Como todos os anos, no CEIP de Cedeira realizamos un programa de radio sobre o autor homenaxeado no Día das Letras Galegas. Neste ano Xosé María Díaz Castro foi o elixido pola Real Academia Galega. Na elaboración do mesmo participou alumnado de distintas aulas do colexio.

Podedes escoitalo ou descargalo facendo clic aquí ou na imaxe.

12.59 MB

O CEIP DE CEDEIRA APOIA A INSCRICIÓN NA LISTA DA UNESCO DO PATRIMONIO INMATERIAL GALEGO-PORTUGUÉS

Presentámosvos esta cuña gravada polo alumnado de 1º de Educación Primaria na que se apoia a inscrición na Lista Representativa da UNESCO do Patrimonio Inmaterial Galego-Portugués. Facede clic aquí ou na imaxe para escoitala.

Máis información: http://patrimoniodefuturo.webs.uvigo.es/a-candidatura

2.22 MB

DÍA MUNDIAL DA RADIO

Hoxé é o Día Mundial da Radio. No CEIP de Cedeira fixemos un pequeno programa lembrando esta importante data.

Podedes descargalo facendo clic aquí ou na imaxe.

6.99 MB

LEMBRANDO A ROSALÍA DE CASTRO

No cole lembramos a Rosalía compoñendo entre todas as aulas un mural con estrofas do poema "Campanas de Bastabales". O alumnado de sexto recitouno pola radio (podedes escoitalo facendo clic aquí).

6.21 MB