1º Bacharelato

Creamos palabras - Fundamentos léxicos

01/07/2024
Etc/GMT+1

Nun mundo globalizado, e no que os avances científicos son constantes, é importante ter mecanismos para crear novos termos que sexan duradeiros no tempo. Por iso, acudimos ao léxico do grego clásico. O alumnado de Fundamentos Léxico xogou a crear novos termos que ben poderían xurdir nun futuro.

Radio Ciencia na nube

O alumnado de Cultura científica de 1º de Bacharelato iniciou  este ano o noso programa de radio de divulgación científica: ¨Ciencia na nube¨. A continuación tedes os tres primeiros programas de radio que esperamos que sexan dunha longa serie que se continúe nos vindeiros cursos.

No primeiro episodio Aaron, Alonso, Marcos e Murilo achégannos aos misterios do enigmático Universo facendo un repaso das películas de cienciaficción que se recrean nos seus misterios. Enlace ao podcast

No segundo capítulo Héctor, Javier, Lucas, Marcos e Santiago fan unha reflexión científica sobre as fobias. Enlace ao podcast

Por último no terceiro episodio Celia, Cristina, Héctor, Lúa e Nadia axúdannos a diferenciar a ciencia da pseudo ciencia.  Enlace ao podcast

Na aplicación iivox podedes atopar estes e outros episodios do programa:

Concerto de Fin de Curso - B1 - Linguaxe e Práctica Musical

01/06/2024
Etc/GMT+1

O alumnado de Linguaxe e Práctica Musical de 1º de Bacharelato do noso instituto, guiados pola súa profesora Alba Alonso, convidou a toda a comunidade educativa a asistir ao Concerto de fin de curso na sala Xulio Cuns.

Visita ao Pazo de Meirás

27/05/2024
Etc/GMT+1

Alumnado de B1 de Xeografía e Historia visitan o Pazo de Meirás, onde aprenden sobre a súa orixe e o seu rol na historia de España e de Galicia.

Visita á Domus

16/05/2024
Etc/GMT+1

Visita á Domus do alumnado de Anatomía, Bioloxía, Cultura Científica e Antropoloxía.

Piragüismo B1D

13/05/2024

Piragüismo polo Mandeo

EDLG - BAC1

Etc/GMT+1

O alumnado de 1º de Bacharelato acude á sala Xulio Cuns para gozar dun concerto de Aldaolado organizado por Normalización Lingüística do concello de Betanzos.

Visual Thinking en Economía

Alumnado de 1º de Bacharelato aprendeu a condensar a información básica de grandes economistas co visual thinking (ou pensamento visual). Velaiquí algúns dos seus deseños!

Campionato mixto de voleibol

19/12/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de 1º de Bacharelato participou nun campionato de voleibol que se enmarca dentro do Plan de Vida Activa e Deportiva (Plan Proxecta) no que participa o departamento de Educación Física.