3º ESO

Catalogación das árbores do instituto

19/06/2024
Etc/GMT+1

O alumnado de 3 ESO de proxecto competencial estivo a catalogar as numerosas árbores (cerca de 200!) que temos no no noso instituto. Abundan os plátanos e os chopos, destacan os catro cedros, gustan as froiteiras... e protexen os do sol os castaños de indias. Ademais, loureiros, aligustres, carballos e freixos confiren un vizoso aspecto ao noso fermoso patio. Só nos faltan os bancos de Teka para sentirnos en Hyde Park!

Para complementar a catalogación, a técnica de Turismo do Concello de Betanzos explicounos cousas curiosas relacionadas cos espazos verdes de Betanzos: que o parque actual ía ser un complexo deportivo; que a praza do concello tiña Magnolios (só queda o da foto) e que a Praza do Campo, onde se facía o mercado (e se fai), estaba tamén arborada.

Visita de Eva Mejuto

29/05/2024

Saída fotográfica-E3D

24/05/2024

Saída fotográfica-E3C

23/05/2024

Visita ao Betanzos dos séculos XIX e XX

14/05/2024
Etc/GMT+1

O alumnado de E3E gozou dun paseo polo Betanzos dos séculos XIX e XX. Esperemos que aprenderan a relacionar o urbanismo e a arquitectura desta época coa estética e a historia da música. Canto menos amosaron interese e bo humor!

Obradoiro de escrita creativa

17/04/2024
Etc/GMT+1

Os días 17 e 18 de abril, o alumnado de 3º da ESO recibíu un Obradoiro de escrita a cargo de Antía Otero, de Apiario Editora.

Organizado polo Concello de Betanzos e o Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

Visita ao Pazo de Mariñán

10/05/2024
Etc/GMT+1

O alumnado de 3 ESO de Proxecto competencial, desfrutou dunha fermosa mañán no Pazo de Mariñán. Nos seus xardíns, os estudantes foron ilustrados polo profesor David que contou interesantes curiosidades sobre o buxo, os teixos, as maceiras, eucaliptos, camelios, abeleiras, e outras moitas frondosas. O seu ameno discurso fixo a xornada memorable. Grazas a David polas súas explicacións e ao alumnado pola súa atención.

Charlas inmigración II

02/05/2024
Etc/GMT+1

Os días 2 e 3 de maio, celebráronse no noso IES, como vén sendo habitual dende hai case unha década, os Encontros con maiores de Afundación coa temática da Emigración. Nesta segunda volta, o alumnado de 3º da ESO puxo en común cos catro voluntarios participantes os seus pequenos traballos, froito da investigación na súa contorna sobre esta temática.

A actividade foi un éxito e moi ben valorada tanto polo alumnado como polos voluntarios participantes.

Esperamos seguir realizándoa en vindeiros cursos!

Charlas inmigración II

03/05/2024
Etc/GMT+1

O alumnado de 3º da ESO participa na segunda parte da actividade de Afundación de Abanca: charlas con maiores sobre a inmigración.