Avaliación diagnóstica de 3ºEP

Os días 28 e 29 de maio, martes e mércores, o alumnado de 3º curso de educación primaria deste Centro, participará na avaliación diagnóstica, do mesmo xeito que no resto de colexios de Galicia.

A proba ten finalidade diagnóstica, comprobando o grao de adquisición da competencia en comunicación lingüística e da competencia matemática. Se aclara que non ten efectos académicos para o alumnado, é dicir, non terá ningunha influencia nas súas calificacións de final de curso, non se trata de nigunha reválida. Terán que  contestar, durante os dous días, aos  items  contemplados en catro cadernos,(cada caderno cúbrese entre 50 e 60 minutos). Tamén as familias recibirán un cuestionario referido ao seu contexto social e cultural.

Para que esta avaliación sexa completa, precisa dun estudo rigoroso do contexto, dos procesos de ensino-aprendizaxe e do alumnado. Esta información obterase a partir de cuestionarios dirixidos, ademais de ao alumnado, ás familias, ao profesorado titor e á Dirección do Centro.

Confiamos que esta información aclaratoria resulte de interés para todas as familias. Se precisades algunha información adicional podedes facer a vosa consulta a través do enderezo: ceip.fernandez.latorre@edu.xunta.es