Tempo de despedidas na ANPA

Aquí as tedes, Ruth, Ana, Conchi e Marga. Logo de moitos anos traballando para organizar actividades e servizos para o alumnado do Colexio, chegoulles o momento de despedirse. Ruth foi a presidenta estos últimos cursos, sempre disposta a dar solucións cun sorriso de serie incorporado. Marga como tesoureira e como representante no Consello Escolar, desenvolvendo unha labor menos visible, pero sempre eficaz e dilixente. Conchi representando ao ANPA no Consello e actuando como delegada permanente para os asuntos de seguridade no Centro. Por último Ana sempre disposta a colaborar, que aínda que seguirá no Colexio coa súa pequena, razóns profesionais obríganlle a deixar o traballo na ANPA. Para as catro recoñecemento e gratitude polo voso traballo e dedicación en nome de toda a Comunidade Educativa do Fdez Latorre. GRACIAS!!