Enlace formulario viaxe estudios Suiza
O enlace do formulario para anotarse á viaxe de estudos a Suiza é:
https://abalarbox.edu.xunta.gal/index.php/apps/forms/isrk7ZWP8QZ6JXLn
Lembren que poden anotarse ata o martes 19 incluído.
Convocatoria de eleccións ao Consello Escolar
Dacordo coa Resolución do 10 de setembreo de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG do 18 do 09), a XUNTA ELECTORAL deste Centro, en virtude das atribucións que lle son conferidas pola lexislación vixente, dispón a convocatoria de eleccións ao Consello Escolar nos distintos sectores:
- Sector de alumnado - elixiranse 3 representantes.
- Sector de nais, pais e responsables do alumnado - elixirase 1 representante.
- Sector de persoal de administración e servizos - elixirase 1 representante.
- Sector de profesroado - elixiranse 3 representantes.
As convocatorias das eleccións de cada sector poden consultarse nos arquivos adxuntos a esta publicación.
O Censo correspondente a cada sector estará exposto no taboleiro de anuncios do Centro a partir do día 29 de outubro de 2024. As reclamacións ao referido Censo realizarase mediante escrito razoado dirixido á Xunta Electoral ata as 14 horas do día 8 de novembro de 2024.
As persoas que desexen presentar a súa candidatura oficial deberán segundo o modelo que se facilitará na Administración do Centro. As candidaturas poderán ser presentadas ata as 14 horas do luns 11 de novembro de 2024.
O sorteo dos membros da mesa electoral realizarase en acto público o día 12 de novembro de 2024 ás 12:05 horas na secretaría do Centro.
As votacións realizaranse no Centro o día 20 de novembro de 2024 nos horarios indicados nas convocatorias adxuntas.
Comezo das actividades lectivas curso 2024/2025
O comezo das actividades lectivas do curso 2024-2025 será o mércores día 11 de setembro de 2024 co seguinte horario:
- 8:30 - 9:20 - Presentación.
- O alumnado de 1º de ESO e 2º de ESO acudirá ao Salón de Actos.
- O alumnado de Ciclo formativo acudirá á súa aula.
- O alumnado de 3º ESO - 4º ESO - 1º BAC e 2º BAC esperará no patio as instruccións para subir a súa aula.
- 9:20 - 14:10 - Clases normais para todo o alumnado.
Ese día o servizo de transporte escolar funcionará con normalidade.
Publicación de listaxes definitivas de admitidos e excluídos fondo libros e material escolar. (4/4)
O día de hoxe (26/07/24) publicáronse as listaxes definitivas de admitidos e excluídos tanto do vale de material (para todos os cursos de ESO) como do fondo solidario de libros de texto (para 3º e 4º de ESO).
As familias implicadas poden consultar os datos tanto no taboleiro interior do centro como na aplicación fondolibros (neste último caso o acceso deberá facerse con DNI electrónico ou certificado dixital válido).
Publicación de listaxes provisionais de admitidos e excluídos fondo libros e material escolar. (3/4)
O día de hoxe (09/07/24) publicáronse as listaxes provisionais de admitidos e excluídos tanto do vale de material (para todos os cursos de ESO) como do fondo solidario de libros de texto (para 3º e 4º de ESO).
As familias implicadas poden consultar os datos tanto no taboleiro interior do centro como na aplicación fondolibros (neste último caso o acceso deberá facerse con DNI electrónico ou certificado dixital válido).
O prazo de presentación de reclamacións é de dous días hábiles contados a partir do seguinte a esta publicación.
LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2024/25. (2/4)
LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2024/25. Ver anexo adxunto
Entrega de notas curso 2023/2024
A entrega de notas da avaliación ordinaria para os grupos da ESO e extraordinaria para os grupos de 1º de Bacharelato serán o martes 25 de xuño no seguinte horario:
- 09:30 h.: 1º Bacharelato.
- 10:00 h.: 4º ESO.
- 10:30 h.: 3º ESO.
- 11:00 h.: 2º ESO.
- 11:30 h.: 1º ESO.
O alumnado esperará no hall de entrada onde se lle indicará a aula na que se realizará a entrega de notas.
Entrega de notas convocatoria extraordinaria 2º BAC
Informamos que a entrega de notas da avaliación extraordinaria de 2º de Bacharelato se realizará o venres 14 de xuño de 2024 ás 10:10 horas.
Matrícula do alumnado de ESO e Bacharelato para o curso 2024-2025
As datas de matrícula do alumnado para o vindeiro curso 2024-2025 serán as seguintes:
- Martes 25/06: 2º Bacharelato.
- Mércores 26/06: 1º Bacahrelato.
- Xoves 27/06: 1º ESO.
- Luns 01/07: 4º ESO.
- Martes 02/07: 3º ESO.
- Mércores 03/07: 2º ESO.
- Xoves 04/07: Incidencias.
Recordamos que a realización da matrícula é obrigatoria para todo o alumnado de ESO e Bacharelato.
Os sobres de matrícula poderán recollerse na Conserxería do Centro a partir do día 25 de xuño. Para que o alumnado poida ir decidindo as materias das que se matriculará adxuntamos arquivos coa imaxe do sobre de matrícula de cada curso.
A documentación que terán que presentar no momento da matrícula, ademáis dos impresos que hai no sobre de matrícula son:
- 1 foto tamaño carné co nome no dorso.
- Orixinal e fotocopia do boletín de cualificacións finais do curso 2023/24.
- Fotocopia do DNI (só o alumnado que se matricula por primeira vez no centro).
- Fotocopia da cartilla ou da tarxeta da Seguridade Social (só o alumnado que se matricula por primeira vez no centro).
- Ademáis o alumnado que curse 3º, 4º de ESO ou Bacharelato deberá aboar o seguro escolar e presentar o xustificante de pago (as instrucción para facelo atoparanse no sobre de matrícula)
Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de material escolar. Curso 2024-2025. (1/4)
- ALUMADO MATRICULADO EN 1º E 2º DE ESO NO CURSO 2024/25: Só axudas para adquirir material escolar. Este alumnado non poderá solicitar a participación no fondo solidario de libros de texto xa que o noso centro é un centro EDIXGAL.
- ALUMADO MATRICULADO EN 3º E 4º DE ESO NO CURSO 2024/25: Participación no fondo solidario de libros de texto e/ou axudas para adquirir material escolar.
OBRIGAS DAS PERSOAS BENEFICIARIAS
- Devolver os libros de texto e o material reutilizable adquirido coas axudas para libros de texto ou recibido do fondo solidario no curso 2023/24.
- Conservar en bo estado os libros de texto e o material reutilizable recibido do fondo solidario ou adquirido coas axudas para libros de texto no curso escolar 2024/25 e devolvelos ao rematar este no mes de xuño.
- Destinar o importe do vale para libros a adquirir, única e exclusivamente, os libros de texto que indique o centro en que estea matriculado o alumnado.
- Destinar o importe do vale para material, única e exclusivamente, a adquirir o material escolar que necesite.
- Respectar as obrigas establecidas no artigo 11 da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia.
PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES
PRAZO: As solicitudes poderán presentarse entre o 20 de maio e o 21 de xuño de 2024.
MODO: O solicitante será o pai/nai/titor legal do alumno.Forma de presentación de solicitudes:
- Electrónica: utilice a aplicación FondoLibros https://www.edu.xunta.gal/fondolibros e presente solicitude na Sede Electrónica https://sede.xunta.gal.
IMPORTANTE: na presentación electrónica deberá presentar unha solicitude individual para cada un dos seus fillos.
- Presencial con asistencia da aplicación: cubra os datos na aplicación, imprima os Anexos I e II producidos e presénteos no centro educativo.
- Presencial manual: cubra os Anexos I e II da Orde da convocatoria e presénteos no centro educativo (xunto coa documentación complementaria).
O alumnado que non estea admitido nin coñeza en que centro vai estar escolarizado no curso escolar 2024-2025, deberá presentar a solicitude no centro no que está matriculado no curso 2023-2024.
As solicitudes por incorporación ao centro educativo fóra do prazo establecido poderán presentarse unicamente de xeito presencial no propio centro, ata o 31/3/2025.
DOCUMENTACIÓN COMPLEMENTARIA:
Xunto coa solicitude haberá que entregar a seguinte documentación, referida á situación a 31 de decembro de 2022:
- Anexo II: comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar.
- Copia do libro de familia onde figuren todos os membros computables.
Segundo a situación do alumno/a haberá que entregar outra documentación (sentencia xudicial de separación ou divorcio, documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar, resolución administrativa ou xudicial que acredite a situación de acollimiento...).
NON será necesario xuntar coa solicitude os DNIs, NIEs, acreditacións de discapacidade expedidas pola Xunta, acreditacións de pensión por incapacidade, ou declaracións de IRPF, sempre que NON sinale oposición á comprobación telemática pola administración (para a declaración de IRPF requírese autorización expresa)
CALENDARIO DE APLICACIÓN
- Presentación de solicitudes: do 20 de maio ao 21 de xuño de 2024 (incluídos).
- Listaxes provisionais de admitidos e excluídos: 09 de xullo de 2024. (As persoas interesadas poderán reclamar nos dous (2) días hábiles seguintes ao da publicación da listaxe provisional).
- Listaxes definitivas de admitidos e excluídos: 26 de xullo de 2024. (As persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada contra a listaxe definitiva ante o conselleiro de Educación Ciencia, Universidades e Formación Profesional no prazo dun (1) mes conmtado a partir do día seguinte ao da súa publicación).
LEXISLACIÓN APLICABLE
LISTAXE DEFINITIVA DE ADMISIÓN. Publicado hoxe 15 de maio. (4/4)
Informamos que a partir de hoxe poden consultar as listaxes definitivas de admitidos/non admitidos tanto no taboleiro de anuncios do noso centro como por vía electrónica a través da aplicación admisionalumnado.
As persoas interesadas poderán interpor recurso de alzada ante a persoa titular da Xefatura Territorial no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.
LISTAXE PROVISIONAL DE ADMISIÓN. Publicado hoxe 25 de abril. (3/4)
Non se facilitará información telefonicamente sobre as listas, por mor da protección de datos. Para acceder á mesma deberá achegarse ao taboleiro do hall do centro ou ben a través da aplicación informática coa súa conta.
Poderase formular reclamación no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación, ante o consello escolar do centro. Estas reclamacións entenderanse estimadas ou desestimadas coa publicación da listaxe definitiva (o día 15 de maio).