E o Aguiar tinguíase de negro contra as violencias o 24 de novembro

O venres 24 de novembre, víspera do Día Internacional contra a Violencia de Xénero, o IES Francisco Aguiar sumábase á campaña de moitos Concellos de Galicia convidando á comunidade escolar a vestir de negro.

O día estivo precedido por toda unha semana na que o alumnado cubríu andares e corredores cos seus particulares alegatos contra a violencia de xénero.

Parellamente están chegando aos correos da biblioteca participacións en dous concurso convocados con este motivo: "Mensaxe a un maltratador" e "haikus contra a violencia". Sobre estes concursos teremos próximamente noticias dando a coñecer aos gañadores/as e ás súas obras.

O día 24 alumnado, en número máis que maioritario, profesorado e persoal non docente aparecimos vestidos de negro. Todos os cursos da ESO adicamos unha sesión da mañá para reflexionar e debatir sobre o tema arredor de catro productos audiovisuais que serviron para centrar o debate:

O rap de Porta que  leva por título "La Bella y la Bestia"

O video do IES Moncho Valcarce de As Pontes titulado "O Túnel"

Unha parte do vídeo de jon Sistiaga, "Tabú"

E a canción das rapazas MBCP, "Son muller"

Pero foi un día no que toda a comunidade escolar sumouse á reivindicación. Como mostra Melania e Glenn da cafetería que presentaron bocatas tamén con servilletas negras

Ou a  ANPA que puxo a súa parte subindo ás redes sociais esta creativa imaxe.

Conclusión: CONTINUAMOS!