O VENRES 24 DE MARZO , GRAN FINAL DO III CONCOURS DE DESSERTS FRANÇAIS

Chegou ao gran día que os golosos e golosas do IES Francisco Aguiar agardamos cada ano.

III Concours de Desserts Français

Os alumnos deixarán a sobremesa ás 8:45 da mañá do día do concurso na biblioteca, nas mesas dispostas ao efecto, xunto cunha pequena ficha co nome da sobremesa, a rexión da que procede e os ingredientes en francés, así como o nome do(s) concursante(s) na parte posterior. Acto seguido iranse ás súas clases normais podendo volver á biblioteca só no período do recreo.

As sobremesas serán cualificadas por un xurado composto por  membros da nosa comunicade educativa. Ao longo da mañá, os membros do xurado irán pasando polo lugar onde estarán expostos, e iranos degustando e cualificando de acordo cos seguintes criterios: SABOR e PRESENTACIÓN.

Os alumnos que teñan clase de Francés ese día, poderán baixar, nesa hora, acompañados da profesora (se esta o considera oportuno), para ver a exposición de sobremesas.

No segundo recreo tódolos alumnos de Francés poderán participar na degustación de ditas sobremesas.

O luns da vindeira semana  faranse públicos os nomes das 3 sobremesas gañadoras .