Kim e Altarriba visitan o Aguiar. 14.III.2017

O martes 14, os alumnos de 3º da ESO terán a oportunidade de coñecer a dous dos máis importantes autores españois no eido da novela gráfica e o libro Ilustrado: Antonio Altarriba e o debuxante Kim.

Os alumnos de 3º da ESO do noso IES teñen lido "El arte de volar" na asignatura de Educación Plástica, baixo a supervisión de X.M. Rey Bao e agora poderán compartir preguntas e impresións directamente cos autores no acto que terá lugar a partir das 17.00 no Salón de Actos.

Posteriormente a este encontro, arredor das 18:15 (condicionado polo xa citado cos nosos alumnos),  os participantes no Club de Lectura de Adultos recibiremos a Antonio Altarriba e Kim no lugar habitual de reunión, a Libraría Biblos na Rúa Santiago, 4.

Inmellorable ocasión para que amantes e interesados  na novela gráfica e no libro ilustrado, poidan disfrutar dunha interesante conversa  con estes artistas.