BOLSAS DA CAFETERÍA DO IES PARA AXUDA DE VIAXES

A Cafetería do IES Francisco Aguiar  colabora este curso  co alumnado que realiza viaxes ao extranxeiro coa dotación dunha bolsa de 100 euros para axudar nos gastos de ditas viaxes.

• A bolsa concederase ao alumno/a  coas mellores cualificacións na avaliación anterior á viaxe. En caso de empate dividirase a bolsa entre os alumnos empatados.

• A contía da bolsa entregarase ao instituto para que sexa aplicada aos gastos de viaxe do/os alumnos que a consigan.

Nestes primeiros días de curso xa levamos realizadas tres distas viaxes. Por tal motivo o pasado mércores 5 de outubro,  recibiron a axuda, da man de Melania, responsable da cafetería,  os alumnos: Irene Docampo, Irene García, Alberto Gómez e Xabier Gómez