Graduación 2016. ¡TOMA 1!

A festa con que cada ano celebramos a graduación dos alumnos e alumnas de 2º BAC nunca defrauda como concentrado de emocións e momentos inesquecibles. Comezamos unha pequena crónica das moitas facetas do dito acto cunha crónica de urxencia que debemos agradecer a Francisco que actúo como fotografo atento. Comecemos polo recoñecemento aos interviñentes.

IMPRESIONANTE CONCENTRACIÓN DE XENTE GUAPA E ELEGANTE,

LISTA PARA A CERIMONIA DE GRADUACIÓN CORRESPONDENTE AO 2016 NO AGUIAR

As presentadoras en tensión.  Estiveron encantadoras, espontáneas, chispeantes, divertidas...xeniais conductoras.

Con aceno seguro subíu ao estrado,

chantouse frente ao atril, colleu cunha man o micro

e logo dunha mirada ao abarrotado Polideportivo do Aguiar

e como xa é tradición asentada,

...o acto iniciou coas emotivas e fragantes palabra do Señor Director, Xosé Manuel Montero

Quen dixo que os de Ciencias non sabían de escribir. Parabéns a estas dúas valentes e ghuapísimas Penélope e Ainhoa!

Un grito dende o máis fondo da selva...Enerxía e dinamismo de parte das rapazas de "Danzarte" moitas delas alumnas do Aguiar.

Grande presenza de Javi e Ángela representando ao alumnado de letras.

Emotivo discurso. Emocionante recoñecemento a Pilar... de "sus niños".

Como vén sendo habitual,  participación do alumnado de música dirixido por Blanca.

Grazas a estes rapaces e á súa profesora,  que actúan malia as condicións acústicas e as dimensións do escenario!

Collemos as letras, barallámolas e tanto ten Antía e Tania

Unha bomba de sinceridade, espíritu crítico e alegría

Grazas especialmente a Tania polo esforzo e a Ana inspiradora.

Unha ledicia abranguer un percorrido dende os primeiros cursos con Elvira ata os derradeiros con Xan

Cervantes e Rosalía man a man

Que voces...e que presenza! Bravo polos dous!

Primeiros sonidos da viola e do piano, última escoita para afinar...

e os aplausos guasones da parte divertida do público.

Soa Bohemian Rapsody. Faise o silencio. Medra a emoción.

Desafiando as condicións acústicas Carlota e Blanca conseguiron captar ao público enteiro. Parabéns!