1º día da V Semana da ciencia e da tecnología

3, 2, 1, .......

COMEZA A Vª SEMANA DA CIENCIA E DA TECNOLOXÍA NO AGUIAR!

O luns 11 de abril dá comezo, este curso 2015-2016, a nosa Semana adicada á Ciencia e á Tecnoloxía que porá patas arriba a todo o centro coa tolemia científico tecnolóxica que tanto nos motiva.

Para este primeiro día prevense catro actividades principais:

Un grupo de alumnos de 3º da ESO preparou coa axuda do profesorado de matemáticas unha xincana matemática que se irá desenvolvendo ao longo da semana cos diversos grupos de 2º da ESO.

Alumnos de 1º e 2º de BAC están dispostos a sorprendernos coa súa demostración de robótica con Scracht e Arduino.

Outro grupo de 2º da ESO  amosará unha serie de experiencias baixo o título "Avances científicos e Tecnolóxicos"

O alumnado de 4º amosará un clásico nestas Semanas da Ciencia e da tecnoloxía, as experiencias con enerxía solar.  E como novidade comezarán unha actividade na que irán participando todos os cursos ao longo da semana: a plantación de árbores froiteiras autótonas.