"Lecturas". Traballo do programa "Fotografía en Curso" do alumnado de 3º ESO

Un ano máis, pola iniciativa de José Manuel Rey Bao temos ao instituto participando no programa "Fotografía en curso" ( que tantas satisfaccións nos deu o pasado curso).

O primeiro traballo deste ano facíase con imaxes de fotógrafos consagrados de todos os tempos. Tratábase de facer unha lectura das imaxes...pero moitos alumnos e alumnas de 3º da ESO deron un paso máis e propusieron una lectura da imaxe en clave creativa. Elaboraron pequeños microrrelatos ou aforismos que proxectaban unha nova luz sobre a imaxe presentada. O resultado é, a miudo, sorprendente e estimulante.

Sabiamos que había canteira no Aguiar nas lides da escritura. Confirmámolo e asistimos, con esperanza, a una unión más que sugerente entre fotografía e literatura