PLAN DE MELLORA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

O verán difícilmente podería comezar mellor . Sorprendido

¡E non! Non nos estamos a referir ao aspecto meteorolóxico, por suposto. Chora

Resulta que con data 3 de xullo do presente o proxecto presentado polo Equipo da Biblioteca do IES Francisco Aguiar aparece na relación provisional de centros aos que se lles concede a incorporación ao PLAN DE MELLORA DE BIBLIOTECAS ESCOLARES 2014-2015.

PICAR NA IMAXE  PARA OLLAR CON MAIOR RESOLUCIÓN

Os que seguistes a páxina web este curso sabedes que esta concesión non cae por casualidade.

É o resultado dun traballo de varios anos, de moitas persoas e, nomeadamente,  do mágnífico impulso que o pasado curso se deu á nosa biblioteca : cambio de localización e modernización do equipamento, saída ás redes sociais (facebook, e blogue "alto risco") , clubes de lectura de alumnos e de adultos, Tempo de Ler con suxestións semanais de lectura, certames e concursos....