O Aguiar comprometido, un ano máis, coa reciclaxe.

Un ano máis, os departamentos de Tecnoloxía e Física e Química invítannos a cobrar conciencia ecolóxica e a que dita conciencia nos mova a actuar de xeito responsable.

O uso cada vez máis xeneralizado das impresoras nos centros de traballo,  ou mesmo nas casas de cada un de nos,  está a xenerar uns resíduos aos que compre dar unha saíd

a o máis respetuosa posible co medio ambiente. A empresa RECOATLÁNTICO  nos propón a recollida dende o Instituto, e participando nun concurso escolar, de cartuchos usados de impresora o toner.

Por isto facemos un chamamento a toda a comunidade escolar : o propio centro, alumnado, familias, profesorado, empresas coas que traballamos.... para que todos aqueles materiais deste tipo ( catuchos de impresoras ou toner de fotocopiadora)  nolos traiades para que os xestionemos axeitadamente.

Coñecer, adquirir conciencia, actuar de xeito responsable, influir para que outras persoas fagan o mesmo.