« Week of Maio 13, 2024 »

Piragüismo polo Mandeo

all day

O club de ciencias organizou unha excursión á central eléctrica de Goimil, onde aprenderon que as centrais dese tipo desvían o río, en troques de facer encoro, o que a fai moito máis sostible porque derivan o cauce e devólveno ao río.

all day

O alumnado de E3E gozou dun paseo polo Betanzos dos séculos XIX e XX. Esperemos que aprenderan a relacionar o urbanismo e a arquitectura desta época coa estética e a historia da música. Canto menos amosaron interese e bo humor!

Alumnado de ESO4 no Mandeo

all day

O pasado 15 de maio celebrouse no IES Francisco Aguiar o I Trofeo Escolar de Xadrez "Letras Galegas" no que participaron os 3 institutos de Betanzos quedando 1. IES Francisco Aguiar 2. IES As Mariñas 3. CPR Plurilingüe Nosa Señora do Carme

Noraboa a tod@s os participantes! E moitas grazas pola súa colaboración aos Equipos de Dinamización Lingüística, Excmo. Concello de Betanzos, Gadisa e Xaquedrum.

Alumnado de ESO2C no Mandeo

all day

Visita á Domus do alumnado de Anatomía, Bioloxía, Cultura Científica e Antropoloxía.

all day

Para festexar o Día das Letras Galegas, organizáronse bailes e música tradicionais galegos no salón de actos no que participaron tanto alumnado coma profesorado.

Alumnado de ESO2A no Mandeo

all day

Co gallo do Día das Letras Galegas, o alumnado de Proxecto Competencial de 1º ESO D/E plasmou algúns dos refráns e ditos populares relacionados co tempo que foron recollidos na Fase I de "Refráns Meteorolóxicos" de Meteoscolas. Toda a comunidade educativa participou ao longo do curso aportando refráns dos seus lugares, primando a zona de Betanzos e das Mariñas. Mestúranse así aportacións do alumnado de todos os niveis con algúns do profesorado, de administración e de conserxería. Proximamente, procederase á Fase II de gravación dos mesmos na Radio do instituto por parte do alumnado e dos familiares que se queiran achegar a gravar.

Start: 19/05/2024 16:21
«Prithee, smite the poet in the eye when he would sing to you praises of the month of May».
Así comeza o relato de O. Henry, The Marry Mouth Of May, que, na versión ao español, deixamos como suxestión de lectura.
Pode ser que maio non sexa o mes máis alegre...
Innegable é que ven sendo o mes no que a Primavera convida a todos a pousar pés e mans no corazón da terra.