1º Curso contra incendios do Dpto. de Automoción.

05/03/2013 00:20
05/03/2013 20:30
Etc/GMT+2
prohibido facer lume

O pasado día 5 de marzo tivo lugar no IES A Sangriña o 1º curso contra incendios impartido á totalidade do alumnado de automoción. Nesta primeira edición, os alumnos contaron coa explicación de varios membros do corpo de bombeiros dos riscos e perigos que teñen á hora de realizar as diversas actividades de traballo e a maneira de poder evitalas ou facerlle fronte en caso de ocurrir.

O curso contou cunha duración de sete horas. Na sesión de mañá o alumnado puido asistir a unha clase teórica dos riscos de incendios, propagación, extinción e medidas preventivas. Nesta xornada analizáronse os distintos tipos de incendios, os distintos tipos de medios de extinción así como a análise previa á hora de producirse un lume non desexado. Tamén se expuxo cales son os perigos máis habituais no lugar de traballo e no fogar. Na sesión de tarde todos os alumnos de automoción pasaron á acción, e practicaron a extinción dun incencio real e manexaron os medios contra incendios usados xeralmente.

Imaxe tirada do banco de imaxes e sons do Ministerio de Educación, suxeita á licenza Creative Commons.

event | by Dr. Radut