II Concurso fotográfico Axenda 21. IES A Sangriña

BASES

Participantes: Poderán participar tódolos membros da comunidade educativa (alumnos, pais, profesores e persoal non docente).

Datas de presentación: Entre o 26 de xaneiro e o 24 de abril.

Temática: O Río Miño e o seu entorno

Presentación: Os traballos serán orixinais, presentándose en formato 20 x 25. Tamén se presentarán en formato dixital a efectos de facer un álbum fotográfico nese formato. En caso de non ser presentado deste segundo xeito serán escaneadas as fotos, perdendo polo tanto cualidade á hora de facer o citado álbum. Cada fotografía irá acompañada dun título e un pequeno texto ou pequeno relato, onde o autor explique a idea que plasma a fotografía. Entregarase nun sobre e acompañarase outro cerrado que conteña o nome e apelidos e teléfono de contacto. Á entrega, que se fará na secretaría do centro, numerarase a fotografía e o sobre cerrado, para manter identificada a foto e manter anónimo o autor. O número máximo de fotografías por persoa será de 3.

Exposición e resultados: Desde o 4 ao 14 de maio haberá unha exposición pública dos traballos.

Categorías e premios: Existirá unha única categoría. Entregaranse tres premios:

1º clasificado - Diploma e unha cámara dixital

2º clasificado - Diploma e un MP4

3º clasificado - Diploma e MP3

A entrega de premios será o 15 de maio.

Bases: A participación no presente concurso leva consigo a plena aceptación destas bases. As fotografías pasarán a ser propiedade da Axenda 21 Escolar de Galicia/IES A Guarda, podendo ser utilizadas en calquera campaña que a Axenda 21 faga a nivel escolar ou supraescolar.

book | by Dr. Radut