Proxecta + em portugués

Proxecta en portugués A Sangriña

No ámbito do programa Proxecta+, o noso alumnado tivo a oportunidade de participar nunha innovadora actividade que demostra a importancia dos coñecementos de galego e a súa utilidade máis aló das fronteiras da nosa comunidade. Nesta ocasión, tratouse dunha aula de matemáticas na que a profesora Laura Martínez introduciu material audiovisual elaborado no Brasil.

Esta experiencia enriqueceu enormemente o proceso de aprendizaxe, xa que os estudantes descubriron que a súa competencia en galego lles permite comprender e utilizar recursos en portugués sen maior dificultade. O semellante entre ambas as linguas facilitou que puidesen seguir as explicacións e aproveitar o contido educativo de vídeos creados por docentes brasileiros.

A actividade consistiu en visionar unha serie de vídeos nos que se explicaban diversos conceptos matemáticos. Os estudantes mostraron un grande interese e participaron activamente, demostrando que a linguaxe non era unha barreira para eles. Grazas a esta iniciativa, os alumnos non só ampliaron os seus coñecementos matemáticos, senón que tamén tomaron conciencia da proximidade cultural e lingüística co mundo lusófono.

O programa Proxecta+ segue a promover actividades que non só reforzan o currículo académico, senón que tamén fomentan a apertura cultural e a apreciación das vantaxes do plurilingüismo. A través de iniciativas coma esta, continuamos a traballar para formar cidadáns competentes e con visión global.

Parabéns a todos os participantes e á profesora Laura Martínez por liderar esta valiosa experiencia educativa. Estamos desexando ver as próximas actividades e seguir a aprender de xeito tan enriquecedor e motivador.