A Sangriña viaxeira (algunhas fotografías)

A Sangriña viaxeira 2024

A semana antes da Semana Santa boa parte do noso instituto saiu das nosas aulas a ver mundo. O departamento de Educación Física levou, como xa é tradicional, o alumnado de 4º de ESO a Androrra para esquiar e coñecer o país. O departamento de Relixión organizou unha saída didáctica que comezou nas médulas e recorreu cidades como Astorga, León, Burgos, Tarazona, Calatayud, Nuévalos/Mosteiro de Pedra e Zaragoza. Esta saída realizouse en colaboración co IES Antón Alonso Ríos e o IES San Paio de Tui. Finalmente, o alumnado de Bioloxía e Xeoloxía participou nunha excursión organizada polo departamento de Bioloxía que tivo como destino o Xeoparque de Quiroga e a Praia das Catedrais, onde ademais de facer exercicio ao aire libre, o alumnado puido experimentar e poñer en práctica en situacións reais, boa parte dos coñecementos adquiridos nas aulas.

A continuación, publicamos en pdf algunhas fotografías destas viaxes: