PREPARÁMONOS PARA O DÍA DE CASTELAO

Para conmemorar o día de Castelao, que se celebra o próximo 15 de xaneiro, o Equipo de Dinamización da Lingua Galega do IES A Sangriña organizará un programa de Radio Trega.

A actividade consistirá na elaboración, por parte do alumnado, dun audiolibro que axudará a coñecer e divulgar "Retrincos"; unha das colectáneas de relatos deste autor fundamental na historia da literatura e da cultura galegas. Coa finalidade de organizar o proxecto, o alumnado que queira participar está convocado, o venres día 14 no primeiro recreo, a unha reunión na Bibliotrega.

Aqueles alumnos e alumnas que non poidan asistir á reunión poderán solicitar información para participar na actividade escribindo ao correo electrónico asangrinha.edlg@gmail.com