QUEN DIXO MEDO?

No IES A Sangriña celebramos este ano o Samaín cun certame de contos de misterio e terror. O concurso está organizado polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega e a Bibliotrega do Miño. A participación está aberta a todos os alumnos e alumnas de ESO, Bacharelato e FP. Para participar só terás que seguir as seguintes indicacións:

1. Aproveita a noite de defuntos para escribir o teu relato de terror ou de misterio.
  2. Non hai límite de palabras, pero só terás unha páxina de espazo. Podes facer a letra endemoñadamente pequena.
  3. Se queres, acompaña o texto dunha imaxe horripilante (aínda que non sexa obrigatorio).
  4. Haberá dúas categorías e un premio para cada unha delas: CATEGORÍA A (alumnado de 1º, 2º e 3º de ESO) e CATEGORÍA B (alumnado de 4º de ESO e Bacharelato). O alumnado de FP participará na categoría que por idade lle corresponda.
  5. Envía o teu relato por e-mail á conta asangrinha.edlg@gmail.com indicando o teu nome completo, curso e grupo. A data límite de recepción será o 5 de novembro. Os mellores traballos publicaranse en Internet.
  6. Os premios terán un importe de 30 € e serán entregados nun vale que deberá empregarse no comercio local.

AdxuntoTamaño
41522917-CC0C-4A1C-AF1C-B85EC2A02F89.png269.54 KB