« Week of Maio 9, 2016 »
all day
O pasado 19 de abril deron comezo as primeiras Xornadas dos Libros ás Letras, organizadas por Normalización Lingüística. A programación inclúe numerosas actividades ata o 18 de maio programadas para o segundo recreo no salón de actos, e conta coa especial colaboración dos Departamentos de Linguas, Música, Debuxo e Filosofía.

all day

Este curso unha parte do alumnado de ciclos medios está a realizar parte das prácticas no estranxeiro. Trátase do Proxecto Europeo KA102, coordinado no noso centro por Teresa Álvarez.

Desde abril ata finais deste mes de xuño, Miriam Lechuga, Manuel Pereira, Borja Pérez e Emanuil Petrov realizarán parte da FCT en Terni (Italia), e Pablo Fernández, Adrián Álvarez, Brais Grandín e Alberto Dios, en Lisboa (Portugal).

Start: 09/05/2016 12:00

O pasado día 9, dentro do marco das I Xornadas dos Libros ás Letras organizadas por Normalización Lingüística, celebrouse o día da Música. Puidemos gozar da intervención musical nas voces de María Rodríguez, Alfredo Garrido e a colaboración de Tino Baz, ao cal agradecemos especialmente a súa presenza no acto.

Un bonito repertorio que incluíu cancións como María Balteira (composta polo grupo A Quenlla co poema de Darío Xohán Cabana), O carro (poema de Manuel María) e Galiza mailo Minho (poema conxunto de Joâo Verde e Amador Saavedra) que reflicte unha bonita historia das dúas ribeiras.

Podedes ver o vídeo da actuación premendo aquí

Start: 14/05/2016 19:30
End: 14/05/2016 21:00
Hoxe mércores, 18 de maio, ás 19:30 horas, no salón de actos do IES A Sangriña, activistas da SOGAPS (Solidaridade Galega co Pobo Saharaui) explicarán a dramática situación que se está a vivir nestes momentos no Sáhara Occidental. Nesta charla-coloquio, aberta a todo o público, falarase tamén sobre os diferentes proxectos e iniciativas levados a cabo para paliar os efectos desta crise humanitaria.