Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Venres Xaneiro 31, 2014
Start: 31/01/2014 08:20

O 31 de xaneiro os rapaces de 2º ESO, 3º ESO e 4º ESO asistiron á ópera The Telephone, no Auditorio de Santiago de Compostela. A saída, organizada polo Departamento de Música, realizouse en horario de mañá, de 8:20 a 14:00 h, e os profesores acompañantes foron Nuria Vázquez García e Alfredo Garrido Navas.

The Telephone é unha ópera cómica nun acto con música e libreto do compositor italo-estadounidense Gian Carlo Menotti.

A Real Filharmonía de Galicia interpretou a ópera de Menotti, que é unha divertida parodia que fai unha crítica, a xeito de farsa, sobre a carencia de comunicación nas relacións humanas. A estrea da obra tivo lugar no Hecksher Theater de Nueva York o 18 de febreiro de 1947.

Os rapaces gozaron coa obra a pesares de que era a primeira vez que moitos deles asistían a unha ópera. O Departamento de Música procurará repetir esta experiencia nos vindeiros cursos.

Sábado Febreiro 01, 2014
Domingo Febreiro 02, 2014
Luns Febreiro 03, 2014
Martes Febreiro 04, 2014
Mércores Febreiro 05, 2014
Xoves Febreiro 06, 2014
Venres Febreiro 07, 2014
Sábado Febreiro 08, 2014
Domingo Febreiro 09, 2014
Luns Febreiro 10, 2014
Martes Febreiro 11, 2014
Mércores Febreiro 12, 2014
Start: 15/01/2014 16:30
End: 12/02/2014 17:15

Start: 15/01/2014 17:30
End: 12/02/2014 18:15
Start: 15/01/2014 18:30
End: 12/02/2014 19:30

Luns Febreiro 24, 2014
Start: 24/02/2014 08:00

O pasado mes de febreiro os rapaces de 3º ESO viaxaron a Madrid para participar nunha actividade de formación musical que leva organizando o Departamento de Música desde hai varios anos e que está destinada a promover e ampliar a formación musical e cultural do noso alumnado.

Nesta ocasión asistiron a dous musicais: El Rey León e Hoy no me puedo levantar. Paralelamente visitaron algúns museos e o Zoo-Aquarium, e percorreron algúns dos lugares máis emblemáticos da cidade, como o Madrid das Letras ou o Madrid dos Austrias.

Xa se está a converter nun clásico desta viaxe atoparse con algún personaxe famoso: actores, músicos... Nesta ocasión coincidiron co xogador de fútbol David Villa nun dos restaurantes do Zoo-Aquarium.

Coma todos os anos, os rapaces viñeron encantados coa viaxe. O Departamento de Música considera moi importante, polo tanto, manter esta actividade para os vindeiros cursos.

Os profesores responsables desta actividade foron Alfredo Garrido Navas e Nuria Vázquez García, que acompañaron ao alumnado durante cinco días moi intensos.

Martes Febreiro 25, 2014

Start: 25/02/2014 12:00

cartel

Estes días está tendo lugar no pavillón do IES A Sangriña o I concurso de avións de papel. O certame está aberto a todo o alumnado e profesorado do centro.

A competición está tendo lugar durante o 2º recreo de 12:00 a 12:20. Hai dúas modalidades. “Distancia máis longa” e “maior tempo de voo”. Cada participante terá dereito a 3 lanzamentos por modalidade.

Rematada a fase de inscripción o número de participantes ascende a 46. Despois de realizar o sorteo para establecer a orde de participación, faise público a listaxe de participantes. Na relación de competidores adxunta aparece tamén o día en que terá que presentarse cada participante no pavillón. Se non dese tempo de que todos os participantes citados para un día competisen, quedarán automaticamente citados para o día seguinte.

Mércores Febreiro 26, 2014

Xoves Febreiro 27, 2014
Start: 24/02/2014 08:00
End: 27/02/2014 22:30

Start: 25/02/2014 12:00
End: 27/02/2014 12:20

Start: 27/02/2014 12:20
End: 27/02/2014 14:00

O pasado xoves 27 de febreiro de 2014 o alumnado de bacharelato tivo a sorte de poder asistir a unha charla impartida polo profesor da USC José Virgilio García Trabazo o único profesor de indoeuropeo de Galicia‒, titulada "Lingüística indoeuropea: reconstruíndo a prehistoria das nosas linguas".

charla