SOLICITUDE DE COMEDOR E TRANSPORTE ESCOLAR CURSO 2024-2025

Do día 1 ao 10 de xullo estará aberto o prazo de solicitude de transporte escolar e comedor.

As listaxes provisionais do alumnado admitido publicaranse dentro das dependencias do centro escolar a principios de setembro. 

 

DESCARGAR IMPRESO SOLICITUDE COMEDOR E TRANSPORTE ESCOLAR

QUÉROTE+

 

O noso centro participou este curso 2023-2024 no Plan Proxecta Quérote + onde o profesorado de diferentes materias de 3º da ESO coa axuda dos materiais que nos facilitaron dende o programa traballaron na aula diferentes contidos sobre educación afectivo-sexual, tratando de aportar información para que o noso alumnado teña relacións saudables.

 

 

O alumnado participou amosando gran interese pola temática, se ben é verdade que todos coinciden en que chegamos un pouco tarde e era mellor ter ofrecido esta información en cursos previos, en 2º ou incluso en 1º da ESO.       

        

Como proxecto final fixeron un pequeño vídeo para o alumnado do curso inferior: https://youtu.be/_C59fs9-0Bg?si=Nx5NhdwV7c6XEjyH

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL.

-PRAZO PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES: Do 21 de maio ao 21 de xuño de 2024 (incluído).

-Dirixido a alumnado matriculado en Educación Primaria (EP), Educación Secundaria  Obrigatoria (ESO)  e Educación Especial (EE).

-A solicitude será única para todos os fillos admitidos no centro, especificando o nivel de estudos.

-As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica. Formulario ED330B-anexos I e II na sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal ou presencialmente no centro (horario de atención ao público: 9.30-13.30).

-As axudas serán as seguintes:

·        

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO  (en préstamo ao alumnado de 3º e 4º de EP, 1º, 2º, 3º e 4º de ESO)

o  

Renda  per cápita igual ou inferior a 6.000 € : Seis libros de texto.

o  

Renda per cápita igual ou inferior a 10.000 €: Catro libros de texto.

o  

De haber existencias nos fondos dispoñibles de 3º e 4º de  EP e 3º e 4º de ESO asignaranse por orde inversa á renda da unidade familiar ata esgotar existencias.

·        

AXUDAS PARA COMPRA DE LIBROS para 1º e 2º de EP e EE.

o  

Renda  per cápita igual ou  inferior a 6.000 € : 240 €

o  

Renda per cápita igual ou inferior a 10.000 €: 160 €

o  

Alumnado matriculado en EE en centros específicos ou con discapacidade do 65%: 300 €.

o  

Alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (compra específica de libros de texto) : Ver orde.

·        

AXUDAS PARA COMPRA DE MATERIAL ESCOLAR para o alumnado de E.P., E.S.O., E.E.

o  

Renda  per cápita igual ou inferior a 6.000 € : 75 €

o  

Renda per cápita igual ou inferior a 10.000 €: 60 €

-As contías calcularanse pola renda per cápita da unidade familiar NO EXERCICIO FISCAL 2022.

-DOCUMENTACIÓN A APORTAR reflectindo a situación persoal, familiar e económica en 31 de decembro de 2022 (agás en caso de separación, divorcio, falecemento ou casos de violencia de xénero posterior):

·        

ANEXO II

·        

Copia do libro de familia ou documento equivalente onde figure o alumnado e os membros computables da unidade familiar.

·        

En caso de separación ou divorcio, sentencia ou convenio regulador onde conste a atribución de custodia.

·        

Certificado de discapacidade do alumnado ou membros da unidade familiar.

·        

Outra documentación que xustifique as situación específicas alegadas.

 

-Todas as listaxes relacionadas con este procedemento publicaranse unicamente no taboleiro de anuncios no interior do recinto escolar.

-PRAZOS A TER EN CONTA:

-25 xuño: publicación relación de solicitudes con indicación de deficiencias detectadas (prazo de 10 días hábiles para emendar as deficiencias).

-10 xullo: publicación da resolución, listaxes provisionais (prazo de 2 días hábiles de reclamación).

-17 xullo: publicación das listaxes definitivas.

-18 e 19 de xullo: entrega de vales.

-Setembro: entrega de vales dende o día 2 e dos libros de fondo libros unha vez iniciadas as clases.

XORNADA DE INTERCAMBIO CO CPI DE CASTROVERDE

O pasado martes, 30 de abril, recibimos ao alumnado de 4ºESO do CPI Castroverde, acompañado de do seu orientador e unha profesora. Esta xornada de intercambio escolar xorde no marco do programa OBSERVA_ACCIÓN, no que ambos centros compartimos experiencias.

Os rapaces e as rapazas de 4º ESO dos dous colexios tiveron a oportunidade de compartir vivencias, actividades e xogos. Entre estas destaca a elaboración dun mural inclusivo mediante un taller de vinilos, coordinado polo profesor de E. Plástica e a asesora do CFR de polos creativos.

Rematou a xornada en Redes, cunha actividade de iniciación ao Kaiak e ao Paddle Surf, cortesía do Concello de Ares.

Agradecemos ao CFR de Ferrol e ao Concello de Ares a súa colaboración no desenvolvemento desta xornada.

OBSERVA-ACCIÓN. XORNADA DE ACOLLIDA

O mércores, 3 de abril, acollemos ao profesorado do CPI de Castroverde a unha nova actividade do programa Observa-Acción.

Fornecida por Facebook

ADMISIÓN CURSO 2024/2025

 

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN

CURSO 2024–25

 

Os listados provisionais do alumnado admitido para o curso 2024-2025 poden consultarse no taboleiro de anuncios do centro.

Todas as solicitudes ordinarias de admisión foron admitidas e teñen praza no centro para o curso 2024-25.

Non é preciso achegar documentación acreditativa dos criterios alegados na solicitude.

 

Poderasen consultar os listados nos taboleiros do centro a partir do 25 de abril.

Normativa reguladora do procedemento:

·        

DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

 https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2022/20220211/AnuncioG0598040222-0004_gl.html.

·        

ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C). 

https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2022/20221108/AnuncioG0655-281022-0001_gl.html

Prazo de presentación de solicitudes de reserva:

O prazo de presentación de solicitudes abranguerá do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro do 2024, ambos incluídos.

Tanto a presentación das solicitudes como a consulta das listaxes de admitidos, que se publicarán o día 22 de febreiro, deberán realizarse no centro no que está matriculado o alumnado no presente curso ou a través da aplicación admisionalumnado (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/).

Postos escolares ofertados en cada nivel e etapa:

ENSINO

NIVEL

VACANTES

INFANTIL

40 (6 NEE)

17

13

PRIMARIA

0

7

6

2

6

10

ESO

24 (6NEE)

14

20

26

Prazo de presentación de solicitudes de admisión:

O prazo de presentación de solicitudes será o comprendido entre o 1 e o 20 de marzo de 2024, ambos os dous incluídos.

Nota informativa:

1º. Todo o alumnado incluído no ámbito desta orde poderá presentar solicitude de admisión, pedindo ata seis (6) centros por orde de preferencia, e alegar os criterios de admisión que pretenda que se lle valoren. Esta solicitude de admisión dirixirase ao centro solicitado en primeiro lugar.

Despois de presentar unha solicitude de admisión, para renunciar a ela deberá facerse expresamente, indicándoo no recadro correspondente da nova solicitude que deberá presentarse.

2º. O alumnado que teña prioridade para continuar estudos nun centro de adscrición pode exercer o seu dereito á reserva de praza presentando solicitude de reserva no centro adscrito, isto é, no que está matriculado nese momento, e identificará o centro de adscrición que solicita.

3º. En todo caso, a solicitude de reserva ou de admisión é única para cada alumno/a e ten carácter vinculante. A súa presentación implica que son certos os datos indicados nela.

A existencia dunha solicitude de admisión presentada en prazo sen renunciar expresamente á anterior e, así mesmo, a existencia dunha solicitude de admisión sen ter renunciado á praza reservada a 28 de febreiro (este incluído) poderán ser causa de perda do dereito a participar no procedemento nos termos previstos no artigo 8.

Prazo de presentación da documentación xustificativa dos criterios de baremo alegados:

Se houbese máis solicitudes que prazas nalgún nivel educativo, solicitarase a documentación complementaria para o baremo entre o 21 de marzo e o 11 de abril, ambos os dous incluídos.

Data de publicación da listaxe provisional e definitiva do alumnado admitido e non admitido e prazo para formular a reclamación:

As listas provisionais de admitidos/as publicaranse o día 25 de abril de 2024, podendo reclamar contra as mesmas no prazo de 5 días hábiles mediante instancia dirixida á Dirección do centro.

As listas definitivas de admitidos/as publicaranse o 15 de maio de 2024.

Prazo para formalizar a matrícula:

A formalización de matrícula realizarase no período comprendido entre o 20 e o 30 de xuño en educación infantil e primaria, e entre o 25 de xuño e o 8 de xullo na E.S.O.

Centros que ten adscritos e adscrición do centro a outro ou outros, se é o caso:

O CPI As Mirandas está adscrito ao IES de Mugardos.

Servizos complementarios que ofrece o centro, identificando a normativa concreta que os regule:

O alumnado poderá usar os servizos de transporte e comedor segundo a lexislación vixente, marcándoo no impreso de admisión e presentando logo a correspondente solicitude específica cando formalicen a matrícula.

·        

DECRETO 132/2013, do 1 de agosto, polo que se regulan os comedores escolares dos centros docentes públicos non universitarios dependentes da consellería con competencias en materia de educación.

·        

DECRETO 160/1988, do 9 de xuño, a prestación dos servizos de transporte escolar e de obreiros de competencia exclusiva da Xunta de Galicia, modificado por DECRETO 65/2014, do 28 de maio.

A admisión e a matriculación nun centro docente público implicará respectar o seu proxecto educativo.

O alumnado e ás familias poderán consultar na aplicación admisionalumnado (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado):

a) O cronograma coas datas dos trámites principais do procedemento de reserva, admisión ordinaria e matrícula.

b) A previsión de postos escolares dispoñibles e as súas modificacións.

c) A relación do alumnado de cada curso, co número da solicitude de admisión asignado pola aplicación admisionalumnado no momento da súa gravación.

d) O estado de tramitación da súa solicitude utilizando o número de solicitude e o número de DNI da persoa solicitante.

e) A listaxe do alumnado con posto reservado e a listaxe provisional e definitiva do alumnado admitido coa puntuación total e do alumnado non admitido, utilizando calquera dos mecanismos de identificación admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluíndo o certificado dixital e Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).

 

ACTIVIDADES DE NADAL

FESTIVAL DE NADAL

 

         O xoves, día 21, imos celebrar o festival de Nadal ao que están invitados os pais e as nais/titores/as do noso alumnado.

o  Empezará o festival ás 11:00h no pavillón deportivo do colexio. As familias entrarán unha vez que todo o alumnado estea acomodado nas gradas e pola porta principal  do pavillón (non polo recinto escolar).

o  As actuacións empezarán polo alumnado de infantil e seguirán en orde ascendente ata o alumnado de 6º de primaria. O alumnado de infantil volverá as aulas antes de que remate o festival.

 

 

VISITA DOS REIS MAGOS

o  Todo o alumnado recibirá a visita dos Reis Magos, aos que lles entregarán as súas cartas, e recibirá un agasallo por parte das Súas Maxestades (colaboración da ANPA). As visitas Reais serán en horarios distintos para o alumnado de infantil e primaria e fora do pavillón.

 

Avisos:

 

·        Aquelas persoas que publiquen en calquera medio fotos o vídeos do festival serán as responsables do feito. Por parte do centro, unha persoa representante gravará as actuacións e colgarase na páxina web do colexio.

·        A saída ese día será á hora habitual e haberá comedor escolar.

 

Aproveitamos para desexarlles Felices Festas.

 

Programa YAM (Youth Awareness of Mental Health). 3º ESO.

YAM é un programa escolar dirixido á mocidade entre 13 e 17 anos no que aprende e debate sobre saúde mental que se implantará en todos os centros educativos de Galicia nos vindeiros anos e se inicia no curso 2023-24 nunha serie de centros seleccionados.

No curso actual o CPI As Mirandas foi seleccionado para participar en dito programa co alumnado de 3ºESO.

Nas seguintes ligazóns teñen toda a información relativa ao programa YAM.

Folleto YAM

CARTAZ YAM

CARTA INVITACIÓN

 

 

CALENDARIO ESCOLAR.CURSO 23-24.

CALENDARIO ESCOLAR 2023/2024

SETEMBRO

 

OUTUBRO

 

NOVEMBRO

 

DECEMBRO

L

M

M

X

V

S

D

L

M

M

X

V

S

D

L

M

M

X

V

S

D

L

M

M

X

V

S

D

 

1

2

3

 

1

 

1

2

3

4

5

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

2

3

4

5

6

7

8

6

7

8

9

10

11

12

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

9

10

11

12

13

14

15

13

14

15

16

17

18

19

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

16

17

18

19

20

21

22

20

21

22

23

24

25

26

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

23

24

25

26

27

28

29

27

28

29

30

 

 

 

25

26

27

28

29

30

31

 

30

31

 

 

XANEIRO

 

FEBREIRO

 

MARZO

L

M

M

X

V

S

D

L

M

M

X

V

S

D

L

M

M

X

V

S

D

1

2

3

4

5

6

7

 

1

2

3

4

 

1

2

3

8

9

10

11

12

13

14

 

5

6

7

8

9

10

11

 

4

5

6

7

8

9

10

15

16

17

18

19

20

21

12

13

14

15

16

17

18

11

12

13

14

15

16

17

22

23

24

25

26

27

28

19

20

21

22

23

24

25

18

19

20

21

22

23

24

29

30

31

 

26

27

28

29

 

25

26

27

28

29

30

31

 

ABRIL

 

MAIO

 

XUÑO

L

M

M

X

V

S

D

L

M

M

X

V

S

D

L

M

M

X

V

S

D

1

2

3

4

5

6

7

 

1

2

3

4

5

 

1

2

8

9

10

11

12

13

14

6

7

8

9

10

11

12

3

4

5

6

7

8

9

15

16

17

18

19

20

21

13

14

15

16

17

18

19

10

11

12

13

14

15

16

22

23

24

25

26

27

28

20

21

22

23

24

25

26

17

18

19

20

21

22

23

29

30

 

27

28

29

30

31

 

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

Festivos e períodos de vacacións

 

Inicio das actividades lectivas

 

Fin das actividades lectivas

Distribuir contido