Crear cursos Platega con Moodle
Este paquete de contidos recolle e presenta esquematicamente os desempeños básicos sobre Moodle. Ofrécese unha breve presentación, un exemplo e o formulario de configuración dos principais recursos e actividades de Moodle. Dentro deste paquete exelearning poderás consultar distintos titoriais sobre os pasos para levar a cabo distintos procesos. En caso de que unha imaxe non se vexa ben (debido ao tamaño da pantalla) podes facer click dereito sobre ela e abrila nunha lapela nova para vela en tamaño completo.
Amais apórtanse unha webgrafía para consultar e ampliar coñecementos. Para obter informacioón máis detallada recoméndanse os manuais de LM Formación.
Destacadamente recomendamos a consulta de MC Gonzales Videgaray; R. Romero Ruiz, “Cien Buenas Prácticas para Usar Moodle”. Poden consultarse de xeito independente aquelas boas prácticas que interesen. Na webgrafía de máis abaixo recomendamos algunhas.
Tamén recomendamos a consulta de “Actividades en Moodle: Manual de buenas prácticas pedagógicas”, obra de P. Pineda P. Valvidia e A. Ciraso.
Webgrafía
Documentos e manuais de Moodle.Para afondar no coñecemento de Moodle podes consultar:
- Webs dinámicas «Documentación das aulas virtuais (Moodle 3.x)». [En liña]. Dispoñible en: https://www.edu.xunta.gal/centros/websdinamicas/aulavirtual/course/view.php?id=51. [Consulta: 21-feb-2024].
- Webs dinámicas «Curso: Moodle 2.6 - Documentación para o administrador». [En liña]. Dispoñible en: http://www.edu.xunta.gal/centros/websdinamicas/aulavirtual2/course/view.php?id=45. [Accedido: 09-feb-2018].
- Universidad Politécnica de Madrid, “Manual Moodle 3.0 para el profesor” [En liña]. Dispoñible:https://oa.upm.es/42658/1/manual_moodle_3-0.pdf. [Consulta: 21-febreiro-2024].
- Universidad Politécnica de Madrid, “Moodle 2.6 para el profesor.” [En liña]. Dispoñible: http://serviciosgate.upm.es/docs/moodle/manual_moodle_2.6.pdf. [Consulta: 26-outubro-2014].
- LmFormación, “Manual de moodle 2.6 módulo 2 Gestión de un curso (bloques y temas)” [En liña]. Dispoñible: http://es.slideshare.net/eLMformacion/manual-de-moodle-26-mdulo-2-gestin-de-un-curso-bloques-y-temas. [Consulta: 25-novembro-2014]. Descarga este módulo en pdf 1 de 5
- LmFormación, “Manual de moodle 2.6 módulo 6 Gestión de usuarios en Moodle” [En liña]. Dispoñible: http://es.slideshare.net/eLMformacion/manual-de-moodle-26-mdulo-6-gestin-de-usuarios-en-moodle-37416259?related=1 [Consulta: 25-novembro-2014]. Descarga este módulo en pdf 5 de 5
- Joyce, S., “Guía de herramientas para profesores". Adaptado por G. Henrick. Traducido por A. Ruiz. [En liña]. Dispoñible: http://www3.ubu.es/ubucev/wp-content/uploads/2014/02/C.-Que-herramienta-de-Moodle-es-la-mas-adecuada1.pdf. [Consulta: 30-novembro-2014].
- MC Gonzales Videgaray; R. Romero Ruiz, “Cien Buenas Prácticas para Usar Moodle”. issuu [En liña]. Dispoñible: https://issuu.com/elsoftwarevolandero/docs/buenas_pr__cticas_con_moodle_201306. [Consulta: 2-maio-2017].
- P. Pineda P. Valvidia e A. Ciraso; “Actividades en Moodle: Manual de buenas prácticas pedagógicas” [En liña]. Dispoñible: https://ddd.uab.cat/pub/estudis/2016/149926/Moodle_buenas_practicas.pdf. [Consulta: 29-abril-2017]. CC BY-NC-SA 50 páxinas
Recopilación de buenas prácticas en cursos Moodle. De interese:
3.2 Las dimensiones pedagógicas del aula virtual
- Preguntas que debemos formularnos ao diseñar actividades
- Habilidades que debe dominar un formador en liña
3.3 La calidad de un curso virtual.El diseño de un aula en Moodle
- Contidos
- Papel do formador
- Papel do participante
- Actividades
- [J. Seitzinger, «Guía de herramientas para profesores. Qué herramienta de Moodle es la más adecuada.» [En liña]. Dispoñible en: http://www3.ubu.es/ubucev/wp-content/uploads/2014/02/C.-Que-herramienta-de-Moodle-es-la-mas-adecuada1.pdf. [Consulta: 03-maio-2017]. CC BY-NC-SA 2 Páxinas
Infografía moi práctica para elixir que recurso ou actividade de Moodle é o más axeitado para o que queremos facer no curso: Transferior información, Avaliar aprendizajes, Comunicar e interaccionar, elaborar contenidos colaborativamente... e todo elo sabendo a que nivel da taxonomía de Bloom corresponden.
_________________________________________________
- Compartir — copiar e redistribuir o material en calquera medio ou formato
- Adaptar — remesturar, transformar, recrear e crear obras derivadas sobre o material
...mesmo con finalidade comercial, baixo as condicións seguintes:
- Atribución— Debe dar o recoñecemento apropiado, fornecer un vínculo á licenza e indicar se se fixeron cambios. Pode facelo de calquera maneira razoábel pero non de maneira que poida suxerir que o licenciante o apoia a vostede ou o seu uso.
- Non comercial — Non pode utilizar este material para propósitos comerciais.
- Compartir Igual — Se vostede remestura, transforma ou recrea sobre o material, debe distribuír as súas colaboracións coa mesma licenza cá orixinal.
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Non-comercial Compartir igual 4.0