You are herecontent / MASTERCLASS SOBRE FÍSICA DE PARTÍCULAS NA UNIVERSIDADE DE SANTIAGO

MASTERCLASS SOBRE FÍSICA DE PARTÍCULAS NA UNIVERSIDADE DE SANTIAGO

De novo un ano máis o departamento de Física de Partículas da Universidade de Santiago de Compostela en colaboración coa Sociedade Europea de Física e o CERN (Organización Europea para a Investigación Nuclear), organizou unha xornada ou "Masterclass" de actividades relacionadas coa Física de Partículas destinada a estudantes de Bacharelato. Nesta nova edición participaron as 4 alumnas que cursan a asignatura de física en 2º de BAC acompañadas do profesor de física. A actividade consistiu na asistencia a dúas conferencias pola mañá e a realización dunha práctica con ordenadores sobre a detección de partículas nos experimentos que se levan a cabo no CERN. Unha vez rematada a práctica tivo lugar unha posta en común mediante videoconferencia con outros dous centros de investigación procedentes de Alemania e Polonia e nos que participaba tamén alumnado de Bac realizando a mesma experiencia.