Obradoiro da Paisaxe

O xoves, día 21 de xuño de 2012, un grupo de alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato Científico-Técnico que forma parte do equipo da A21EG do centro, realizou unha presentación dun traballo sobre "Os incendios forestais", a esta presentación engadíronlle un vídeo elaborado por este alumnado co resultado destes incendios en Galicia.

O traballo foi exposto no Salón de actos a alumnado de 3º de ESO do centro e a persoal da Consellería de Medio Ambiente.

Este mesmo día 25 alumnos e alumnas de 3º de ESO realizaron un obradoiro sobre a Paisaxe.

Este obradoiro foi dirixido por membros da Consellería de Medio Ambiente, e pon as bases para a participación no vindeiro curso no Proxecto 12 meses-12 paisaxes, no que temos intención de participar desde o IES Laxeiro.