2º BACHARELATO - MAIO & XUÑO
TRÁMITES E ACTUACIÓNS
|
PRAZO
|
MAIO
|
XUÑO
|
Presentación
|
Reclamación formal ante a Dirección.
|
Dous días lectivos ou, se é o caso, hábiles desde o día seguinte á comunicación.
|
19 e 20
|
27 e 28
|
Revisión co centro
|
Valoración polo departamento.
|
Primeiro día lectivo seguinte ou, se fose o caso, hábil a aquel en que finalice o período de solicitude de revisión.
|
23
|
29
|
Comunicación da decisión ao reclamante por parte da Xefatura de Estudos.
|
Día lectivo, ou se fose o caso, hábil.
|
23
|
29
|
Reclamación ante X.T.
|
Reclamación á Xefatura Territorial no caso en que persista o desacordo.
|
Dous días hábiles a partir do día seguinte á comunicación sobre a decisión adoptada.
|
24 e 25
|
30 e 1 xullo
|
ESO e BAC - XUÑO
TRÁMITES E ACTUACIÓNS
|
PRAZOS
|
Presentación
|
Reclamación formal ante a Dirección.
|
Dous días lectivos ou, se é o caso, hábiles desde o día seguinte á comunicación.
|
Revisión no centro
|
Decisión de modificación ou ratificación da cualificación final (Informe do equi0po docente ou Departamento Didáctico).
|
Primeiro día lectivo seguinte ou, se fose o caso, hábil a aquel en que finalice o período de solicitude de revisión.
|
Reunión extraordinaria para revisar o proceso de adopción da decisión de promoción ou titulación á vista das alegacións realizadas.
|
Dous días lectivos ou, se é o caso, hábiles desde a finalización do período de solicitude de revisión.
|
Comunicación da decisión ao alumnado reclamante, e á persoa docente titora.
|
Día lectivo, ou se fose o caso, hábil, seguinte.
|
Anotación nas actas de avaliación, e, no seu caso, no expediente e no historial académico, da oportuna dilixencia (Secretaría do centro) no caso de modificación dalgunha cualificación final.
|
Tras o proceso de revisión.
|
Reclamación ante a Xefatura Territorial
|
Reclamación ante a Xefatura Territorial no caso de que persista o desacordo
|
Dous días hábiles a partir do día seguinte á comunicación sobre a decisión adoptada.
|
FP
TRÁMITES E ACTUACIÓNS
|
PRAZOS
|
Presentación
|
Reclamación formal ante a Dirección.
|
Dous días lectivos ou, se é o caso, hábiles desde o día seguinte á comunicación.
|
Revisión no centro
|
Traslado por parte da Dirección do centro ao Departamento correspondente para a emisión do informe oportuno.
|
Cinco días naturais contados a partir do seguinte ao da presentación da reclamación.
|
Logo de recibido o informe do Departamento, a Dirección emitirá resolución ao respecto.
|
Comunicación da decisión ao alumnado reclamante, e á persoa docente titora.
|
Reclamación ante a Xefatura Territorial
|
Recurso de alzada ante a Xefatura Territorial, cuxa resolución agotará a vía administrativa.
|
Prazo máximo dun mes a partir da súa notificación.
|
NORMATIVA APLICÁBEL:
No relativo aos Ciclos Formativos de FP
-ORDE12xul2011, pola que se regulan o desenvolvemento, a avaliación e a acreditación académica do alumnado das ensinanzas de formación profesional inicial - A45 (Reclamacións sobre as cualificacións).
No relativo ao resto de ensinos do centro
-ORDE2mar2021 pola que se regula o dereito do alumnado á obxectividade na avaliación e se establece o procedemento de reclamación das cualificacións obtidas e das decisións de promoción e obtención do título académico que corresponda, en EInfantil, EPrimaria, ESO e BAC
-Circular 1/2022, SXEFP, pola que se precisan aspectos da ORDE2mar2021 ... para o curso 2021-2022.
-ORDE25xan2022 pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de EPrimaria, de ESO e BAC no sistema educativo de GZ.