O pasado 10 de maio visitounos Víctor Tilve nunha actividade organizada polo departamento de Matemáticas.
Víctor estudou matemáticas na USC e foi, xustamente durante a carreira, cando se atopou coa Astronomía ao realizar un traballo sobre astrofotografía. Tras esta experiencia, o noso poñente mudou os seus intereses cara a contaminación luminosa, ao comprobar que na súa cidade, Vigo, as estrelas non eran visibles pese a ter unhas condicións climáticas favorables.
A afición de Víctor pola Astronomía foi medrando ata o punto de convertirse tamén na súa profesión. Na actualidade traballa como operador de telescopios no observatorio de Javalambre (Teruel), traballo que combina coa divulgación científica e coa investigación.
Na súa visita Víctor fíxonos unha breve introdución á Astronomía, falounos dos telescopios que emprega no seu traballo (os cales sorprendentemente empregan logaritmos no seu funcionamento) e fíxonos partícipes da problemática que amosa a contaminación luminosa.
Sen dúbida foi unha charla entretida, con imaxes impactantes das estrelas e do universo que nos rodea que nos motivaron para saír nas noites de verán a observar o fermoso ceo que temo sen Carballo.
Información ABAU Matemáticas II
(Actualizado curso 2018/2019)
Criterios Xerais de Avaliación
Modelo de exame - Curso 2017-18
Orientacións Xerais do Grupo de Traballo
Publicada información para alumnos/as con materias pendentes de cursos anteriores
Datas das probas
Acceso aos contidos mínimos e criterios de avaliación do departamento de Matemáticas para o curso 2018/2019
Os alumnos de 2º de ESO participaron o pasado 20 de marzo na XIV edición de Imatxina da Fundación Escola Rosalía.
Nestes obradoiros experimentaron a cara máis lúdica das Matemáticas.
Visita organizada polo Departamento de Matemáticas.
O pasado día 7 de febreiro os alumnos de 2º de Bacharelato da materia "Métodos Estatísticos e Numéricos" visitaron o Instituto Galego de Estatística. Onde lles explicaron as súas funcións e puideron coñecer algunhas das aplicacións da materia vista ao longo do curso.