Charla informática sobre a Universidade de Coruña (UDC)

Hoxe, martes 11 de febreiro, contamos con Laura que traballa no Servizo de Asesoramento e Promoción do Estudante  (SAPE) para informar ao alumnado de 2º de Bacharelato sobre a Universidade de A Coruña.

Laura informounos sobre o réxime de acceso á universidade, os grados que se poden cursar no campus de Ferrol e  A Coruña que son un total de máis de 40 graos, entre eles hai 1 bilingüe inglés/español, 8 que imparten itinerarios en inglés, 4 dobres graos internacionais, 7 son programas de simultaneidade de grao e 1 é compartido coa Universidade de Santiago de Compostela. Ademais una vez rematados os estudos de grado pódese continuar na UDC cursando algún dos máis de: 60 Másteres, 30 programas de Doutoramento e 30 programas de Estudos propios.

Tamén os alumnos e alumnas recibiron información sobre as becas e axudas ás que poden optar, aloxamento, actividades culturais e deportivas, voluntariado...

E con esta charla rematamos co asesoramento académico ao alumnado de 2º de bach sobre as tres universidades do sistema universitario galego (CIUG). Esperemos que foran de axuda ao noso alumnado.