Plan Director: "Violencia de Xénero"

A violencia de xénero é un problema que está ocorrendo a nivel mundial e en particular, na nosa sociedade de aí a necesidade de intervir dende as idades máis temperás para poder previla.

As causas da violencia contra as mulleres atópanse na discriminación de xénero, as normas sociais e os estereotipos de xénero que a perpetúan. Esta violencia pode manifestarse en diversos tipos:  FÍSICA, SEXUAL, ECONÓMICA, SIMBÓLICA E PSICOLÓXICA.

Dende o instituto levamos varios cursos traballando coas alumnas e alumnos na súa prevención, dado os efectos devastadores que a violencia ten nas mulleres. Xa que cremos firmemente que a prevención debe comezar nas primeiras etapas da vida, mediante a educación dos nenos e nenas que promova as relacións de respecto e a igualdade de xénero. O traballo con mozos e mozas é a mellor opción para lograr un progreso rápido e sostido en materia de prevención e erradicación da violencia de xénero, xa que esta etapa trátase dunha época crucial durante a cal se forman os valores e normas relativas á igualdade de xénero.

Por iso hoxe contamos no centro, dentro do marco do Plan Director para a mellora da convivencia, coa presenza de dous formadores da Garda Civil, Ana e Hector, que informaron e formaron ao alumnado de 3º e 4º da ESO e de 2º de FP Básica na prevención da violencia de xénero.