Reunión familias alumnado 1º ESO e alumnado de nova incorporación (ESO)

O martes, 10 de setembro, ás 18:30 horas celebrarase no centro unha reunión

Inicio de curso 2024/25

A actividade lectiva comezará o mércores 11 de setembro no seu horario habitual de 8:30 a 14:10 horas.

Nova selección de alumnado para o intercambio de Oxford

Tal e como se comentou na reunión de Xuño no caso de aparecer novas vacantes con outro perfil convocaríase un novo proceso.

Baremo definitivo intercambio Oxford

Podes consultar o baremo definitivo do intercambio de Oxford no taboleiro de Proxectos Europeos na entrada do centro.

Horario do centro de luns a venres de 9 a 14 horas.

Camisetas solidarias

Finalizadas as vendas dos dous modelos de camisetas deseñados polo alumnado de 4º ESO, a continuación preséntanse os resultados obtidos e a súa distribución:

Libros de texto para o curso 2024/2025

Esta á a lista de libros de texto para o vindeiro curso 2024/2025.

MATRÍCULA CURSO 2024/2025

Os días asignados a cada curso de xeito preferente para entregar de forma presencial o impreso de matrícula e a documentación solicitada serán os seguintes:

25 de xuño: 3ºESO/4ºESO

26 de xuño: 2ºBAC/2ºESO

27 de xuño: 1ºESO

28 de xuño: 1ºBAC

Reforestación do IES David Buján no curso 2023/2024

No verán de 2023, o IES David Buján acometeu os traballos para eliminar os grandes exemplares dunha especie invasora, a acacia negra (Acacia melanoxylon), que había no seu xardín. Tamén se efectuou a corta de vellos exemplares de piñeiros bravos (Pinus pinaster) que chegaran ao final do seu ciclo vital e presentaban perigo de caída durante os temporais do inverno.

Durante o curso 2023/2024, grazas ao programa Voz Natura, á colaboración dunha familia particular e á xenerosísima doazón do Viveiro A Revolta (grazas, Ivón!), diversos grupos de estudantes e docentes comezaron o proceso de reforestación do instituto coa plantación dun pequeno pomar e arboreto, con especies como as seguintes: