Premios 2017-2018

1º PREMIO PROXECTA DE INNOVACIÓN EDUCATIVA 2018

O proxecto Aturuxo Films, de alfabetización cinematográfica e mediática que se desenvolve no noso centro, obtivo o 1º Premio Proxecta de Innovación Educativa 2018.

Máis información aquí

V CONCURSO CIENTÍFICO-LITERARIO

Premios 2018

Alba Pérez e María Tubío de 2º de bacharelato resultaron gañadoras do primeiro e segundo premio do V Concurso Científico-Literario organizado pola "Escuela de Máster y Doctorado en colaboración con la Unidad de Cultura Científica y de la Innovación (UCC+i) de la Universidad de La Rioja, de la Fundación Internacional OCU, la revista Principia, Ediciones Destino y Santos Ochoa".

A gañadora do terceiro premio foi Leire Gallego, alumna de 1º de BAC do IES de Ames, e do accésit Sonia Martínez Sánchez, alumna de 2º de Bacharelato do IES Escultor Daniel de Logroño.

O acto de entrega de premios tivo lugar o venres 25 de maio na "Aula Magna del Complejo Científico-Tecnológico de la Universidad de La Rioja"

Os relatos gañadores, publicados na revista Principia, foron:

Relatos baseados en Las calculadoras de estrellas, novela de Miguel Ángel Delgado.