FIN DE CURSO ESO e BACHARELATO XUÑO 2022

• O mércores 22 de xuño de 2022 ás 14:10, rematan as clases para ESO e 1º de bacharelato. Nos días seguintes non haberá transporte escolar.

• Pode consultar, nos enlaces que veñen a continuación, os días e datas de:  publicación de notas en abalarMóbil (non haberá entrega presencial), revisión de cualificacións, calendario de reclamacións, recollida do consello orientador de ESO , devolución de equipos edixgal en 4º ESO , convocatoria extraordinaria de 1º BAC, etc. Por favor, polo ben de todos, acudan na hora e día asignados, ou solicitando telefonicamente CITA PREVIA.

• EDIXGAL. Pola ampliación do programa a 3º e 4º, o alumnado que continúa no centro  manterá o seu ordenador actual para o seguinte curso. O alumnado de 4º ESO deberá proceder a súa entrega, consulte aquí o procedemento e o horario para facelo.
  • Consulte aquí os criterios para Promoción ou Titulación e sobre o Consello Orientador de ESO.

• Consulte aquí o procedemento xeral de reclamación das cualificacións finais ou da decisión de promoción en caso de desacordo logo da revisión.

•  Consulte aquí os criterios de desempate nas matrículas de honra en 4º ESO.

book | by Dr. Radut