Fotografía en curso

Coordinadora: Isabel Martínez

Exposición "Os cambios na nosa sociedade"

O alumnado de 1ºESO Proxecto Competencial elaborou a exposición na praza de Abastos "Os cambios na nosa sociedade. No camiño contra a desigualdade a través do tempo" que quere compartir coa comunidade educativa e coa xente da vila e visitantes.

A exposición busca reflectir os cambios na nosa sociedade, especialmente poñendo de relevo os avances contra as desigualdades.

Trátase dunha exposición fotográfica con imaxes dunha situación pasada e da situación actual, recreando a escena orixinal. Moitas das fotografías foron realizadas polo alumnado tras participar no proxecto “Fotografía en curso” do Plan Proxecta da Consellería de Educación.

Algunhas composicións levan tamén o texto en inglés xa que o alumnado participa das Seccións Bilingües do centro.

Agradecemos ao concello a cesión do espazo.

« Agosto 2024 »
19202122232425