COMEDOR ESCOLAR 2024-2025

Según  as instrucións da Secretaría Xeral Técnica sobre o funcionamento dos comedores no curso 2024/2025 as familias do alumnado usuario deste servizo, deberán cubrir o

ANEXO II. Pódese descargar no arquivo adxunto ou recollelo no centro impreso.

O prazo remata o 1 de setembro de 2024.

Aos efectos de orientar ás familias sobre o cálculo do importe dos prezos públicos polo uso do servizo de comedor escolar, incorpórase unha calculadora

a través da páxina web da consellería que facilita o cálculo en función da renda neta per cápita da unidade familiar e do número de menores en idade escolar.

O acceso a calculadora estará dispoñible a través do link:

Recordade que a RENTA que se terá en conta é a do exercicio 2023.

OBRADOIROS DE IGUALDADE

FESTA FIN DE CURSO COME LOCAL

INVITACIÓN PARA ASISTIR Á FESTA FIN DE CURSO DO PROGRAMA COME LOCAL.

O alumnado leva a invitación, o programa e máis información.

IMPORTANTE: Confirmar asistencia o antes posible para organizar a comida e o transporte.

ESCOLA DE PAIS E NAIS

Pincha na imaxe

AXUDAS PARA OS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2024/25. FONDOLIBROS

ORDE do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/25 (códigos de procedemento ED330B).

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:   os modelos de solicitude obteranse por vía electrónica na aplicación Fondolibros (https://www.edu.xunta.gal/fondolibros) e unha vez cubertos todos os datos deberán gardala, obtendo así o número de solicitude e posteriormente optarán por dúas formas de  presentación:

• Presentación no centro: imprimir solicitude e o anexo II, asinala e entregala coa documentación acreditativa.
  • Presentación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia (https://www.sede.xunta.gal

Presentación de solicitudes: ATA O 21 DE XUÑO (este incluído)

Xunto coa solicitude entregarase a documentación complementaria necesaria en cada situación que aparece no artigo 11 da ORDE da convocatoria.

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS 2024

CONTACONTOS AUDITORIO

PROGRAMA DE RADIO

SEMENTES MÁXICAS

15 DE MAIO: DÍA DA FAMILIA

La Asamblea General de las Naciones Unidas, en el año 1994, proclamó el 15 de mayo como DIA INTERNACIONAL DE LAS FAMILIAS en consideración a que la familia,

como espacio de convivencia de personas unidas por vínculos de parentesco y afectivos, es el núcleo central de cualquier sociedad.

La Familia contribuye a la construcción de la personalidad de hijos e hijas y a su adaptación e integración de manera positiva y saludable en su entorno social.

La Familia, en su constante interacción y transmisión de afectos, es fuente de experiencias y transmisión de valores para las personas que la integran.

La familia es una institución dinámica, permeable a los cambios sociales.

A partir de la segunda mitad del siglo XX, la familia española ha experimentado importantes cambios en cuanto a su estructura, la diversidad de su tipología,

actitudes y comportamientos en las diferentes etapas de su ciclo vital.

BECAS NEAE 2024 - 2025

ESTÁ ABERTO O PRAZO PARA A SOLICITUDE DAS BECAS NEAE PARA O CURSO 2024-2025, DENDE O 30 DE ABRIL ATA O 13 DE SETEMBRO.

Máis información preme aquí

DÍA DO LIBRO 2024