Saídas didácticas

EXCURSIÓN CÓRAX FAUNA

O alumnado de Ed. Infantil elixiu Córax Fauna para realizar a excursión de fin de curso

Pasaron unha xornada moi divertida disfrutando da natureza e da diversidade de especies animais.

EXCURSIÓN A SAMOS

O xoves 8 de xuño o alumnado de Ed. Primaria desprazouse ata Samos para realizar a excursión de fin de curso.

Realizaron diferentes actividades:

- Escape Room e xogos populares no albergue Casa Forte de Lusío.

- Comida en Triacastela.

- Percorrido polo camiño francés desde Renche ata Samos.

- Visita ao mosteiro Abadía de Samos.

EXCURSIÓN A O GROVE

O alumnado de 5º e 6º disfrutou de tres días no Grove, como excursión de fin de etapa.

EXCURSIÓN ÁS ILLAS CIES

ALDEAS DE NADAL LALIN 2023

O martes 19, o alumnado de ED. Infantil e 1º e 2º de Ed. Primaria,

exploraron a maxia do Nadal en Lalin, descubrindo sorpresas e tradición en cada un dos pequenos poboados temáticos que visitaron.

O LOBO E A LÚA

O mércores 19 de febreiro o alumnado de Ed. Infantil e 1º de Ed. Primaria foron ao auditorio de Afundación ver a obra de teatro O LOBO E A LÚA.

Había una vez un pequeño lobo que vivía en el Prado Azul y necesitaba hablar con la Luna, era muy importante lo que le tenía que decir, como la Luna estaba muy lejos no le escuchaba, así que el Lobo tenía que gritar, con sus gritos no dejaba dormir a nadie, ni a Nina la tortuga, ni a Duarte el elefante, ni a Miñao el gato malvado.

En su intento de hablar con la Luna conoce a Mariano, un ratón hablador y divertido que le ayudará, o quizá no. ¡En el Prado Azul, esta noche, nadie puede dormir!

El Lobo y la Luna es una pieza teatral tierna, divertida e intrigante en la que sus personajes conviven a pesar de sus diferencias. Un espectáculo que transcurre siempre de noche, a la luz de la Luna. Una historia de amistad, superación de los propios miedos y de amor.

EU COCIÑO. TI COCIÑAS?

O martes 26 de febreiro as nenas e nenos de 3º,2º e 1º foron ver EU COCIÑO. TI COCIÑAS?

Timoteo ha cambiado su quiosco por un restaurante que se llama COKI, ya que estaba preocupado porque las niñas y niños comiesen saludable. Hasta montó un blog para dar a conocer sus recetas con ingredientes muy especiales: sonrisas de mamá, empanadillas con amor... ¡digo con jamón!, viajes de zampar y jugar, aventuras de piratas... Timoteo dice que cocinando podemos recorrer el mundo y hacer nuevas amistades: I can cook, can you cook?

Recordade: na cociña hai que innovar. Cociñando con amor todo sabe mellor.

Despois de disfrutar coa obra e con Mamá Cabra, tamén algo de diversión na alameda de camiño ao autobús.

TARZÁN

O MARTES 15 DE XANEIRO o alumnado de 4º, 5º e 6º foron ver a obra de teatro en inglés TARZÁN.

El conocimiento de la lengua inglesa, la superación personal, el trabajo en equipo, los sentimientos y la interacción con los escolares serán algunos de los valores que podremos apreciar en la obra Tarzán

En esta historia un avión se estrella en medio de la selva. El único superviviente es un recién nacido que será adoptado por una pareja de monos. El niño crece entre simios y se convierte en Tarzán. Mientras tanto, Jane Goodall, una documentalista amante de la naturaleza, y su prometido, Archibald Porter III, cazador, están de expedición en la jungla con su equipo (personas afortunadas del público). Inspirado en las novelas de Edgar Rice Burroughs, esta nueva aventura cómica llevará al público a sentirse como en un safari.

A GALIÑA AZUL

O mércores 5 de decembro o alumnado de 1º,2ºe 3º foron ao auditorio de AFUNDACIÓN para ver a obra de teatro A GALIÑA AZUL, basada no libro infantil de Carlos Casares.

Ganadora del Premio María Casares a Mejor Espectáculo Infantil 2018 y Premio FETEN a Mejor espectáculo de títeres 2018, A Galiña Azul es un espectáculo que habla de la diversidad y de la solidaridad, que emplea diversas técnicas de manipulación de muñecos, trabajo interpretativo, música y canciones. «Lourenzo ten unha galiña azul con cinco plumas vermellas na á dereita. Unha galiña moi bonita e moi rara. Pon ovos de cores! Ademais non di “cacaracá” coma as outras galiñas, senón que di “cocorocó”. E isto ten preocupadas as autoridades»

Pero antes de ver a obra compartimos merenda coas pombas.

EXCURSIÓN A O GROVE

Que ben o pasamos na excursión de fin de curso a O Grove.

Pola mañá paseo en catamarán con explicación do funcionamento dunha batea, visión submarina, degustación de mexillóns que compartimos coas gaivotas, música e moita animación.

Despois comida na Illa da Toxa e visita á Aldea Grobbit.

Xa pola tarde visitamos o Acuario.

Unha xornada completa e moi divertida.

Pinchade na imaxe para ver algunhas fotos.