Recomendámosche

Recomendacións de lectura- NADAL 2023

O nadal é un momento de lecer e de maxia, aquí vos deixamos algunha recomendación para desfrutar deste momento.

Bo nadal a todos e todas!!

RECOMENDACIÓNS LECTORAS NADAL 2017.

Ola, vai chegando o Nadal e dende a Biblio do cole elaboramos a guía de recomendacións lectoras.

Aínda que a levaredes para a casa en formato papel premendo aquí xa lle podedes ir botando unha ollada.

Lembrade que polo Nadal un libro é un bo agasallo.

Boas vacacións!!

Émili

SELECCIÓN DE LIBROS PARA O SAMAÍN E HALLOWEEN.

Ola!!

Vimos de facer unha pequena selección de fondos da Biblioteca relacionados coa temática do Samaín e Halloween (lembrade que temos unha sección bilingüe na escola). Están expostos na entrada do colexio, non esquezades botarlle unha ollada...

libros samaín lecturas samaín

Hoxe, 25 de outubro, aquí vos deixo unha pequena reportaxe fotográfica do noso recuncho de lecturas de Samaín e Halloween:

alumnado lendo no recuncho alumnado lendo no recuncho
lecturas recuncho samaín lendo no recuncho halloween
lendo

Como podedes ver está sendo moi ben acollido polo alumnado. Lembrade que as familias tamén poden participar.

Saúdos.

miliÉmili.