Individual
Grupal
4.- ESCOITAR
E PENSAR A IDEA
|
-Informe individual cuberto con información correcta, ideas propias, boa redacción, sen erros ortográficos.
- Idea orixinal, creativa e seductora.
- Elección da idea consensuada por todo o grupo.
|
-Informe individual cuberto con información correcta, boa redacción, sen erros ortográficos.
- Idea orixinal e creativa.
- Elección da idea consensuada por todo o grupo.
|
-Informe individual cuberto con información correcta, sen erros ortográficos.
- Idea orixinal.
- Elección da idea por sorteo.
|
-Informe cuberto con información incorrecta, mala redacción, erros ortográficos.
- Idea confusa.
- Non se escolleu idea entre o grupo.
|
2 Subgrupos
5.- DESENVOLVEMOS A NOSA IDEA
|
- Argumento escrito correctamente seguindo as indicacións técnicas, linguaxe audiovisual correcta, ideas propias, orixinalidade, creatividade, boa redacción, sen erros ortográficos.
- Tratamento escrito correctamente seguindo as indicacións técnicas e o Argumento, dividido por escenas, linguaxe audiovisual correcta, ideas propias, orixinalidade, creatividade, boa redacción, sen erros ortográficos.
|
- Argumento escrito correctamente seguindo as indicacións técnicas, linguaxe audiovisual correcta, ideas propias, boa redacción, sen erros ortográficos.
- Tratamento escrito correctamente seguindo as indicacións técnicas e o Argumento, dividido por escenas, linguaxe audiovisual correcta, ideas propias, boa redacción, sen erros ortográficos.
|
- Argumento escrito correctamente seguindo as indicacións técnicas, linguaxe audiovisual correcta, boa redacción, sen erros ortográficos.
- Tratamento escrito correctamente seguindo as indicacións técnicas e o Argumento, dividido por escenas, linguaxe audiovisual correcta, sen erros ortográficos.
|
- Argumento escrito sen ter en conta as indicacións técnicas, linguaxe audiovisual incorrecta, mala redacción, erros ortográficos.
- Tratamento escrito sen ter en conta as indicacións técnicas nen o Argumento, linguaxe audiovisual incorrecta, erros ortográficos.
|
2 Subgrupos
6.- GUIÓN TÉCNICO E STORY BOARD
|
-Guión técnico con información correcta, ideas orixinais e creativas, boa redacción, sen erros ortográficos.
- Tempo axustado correctamente a cada secuencia.
- Tomas e movementos de cámara precisos e creativos seguindo indicacións técnicas e linguaxe audiovisual.
- Segue as pautas do modelo de guión.
- Story board correcto, orixinal e creativo, seguindo indicacións do guión técnico.
|
-Guión técnico con información correcta, boa redacción, sen erros ortográficos.
- Tempo axustado correctamente a cada secuencia.
- Tomas e movementos de cámara precisos seguindo indicacións técnicas e linguaxe audiovisual.
- Segue as pautas do modelo de guión.
- Story board correcto e orixinal, seguindo indicacións do guión técnico.
|
-Guión técnico con información correcta, sen erros ortográficos.
- Tempo axustado correctamente a cada secuencia.
- Tomas e movementos de cámara seguindo indicacións técnicas e linguaxe audiovisual.
- Story board correcto, seguindo indicacións do guión técnico.
|
-Guión técnico con información incorrecta, erros ortográficos.
- Tempos desaxustados.
- Tomas e movementos de cámara imprecisos.
- Non segue as pautas do modelo de guión.
- Story board incorrecto, non segue as indicacións do guión técnico.
|