Voz Natura 2016-2017

Benestar animal

O vernes 2 de xuño ás 12.30 o alumnado de Ed. Infantil e 1º e 2º de primaria asistiron a unha charla sobre os coidados aos animais, impartido pola clínica veterinaria Recatelo e San Froilan.

Comezamos a cultivar "O Noso Horto 17"

Nen@s de diferentes cursos participaron na actividade

"cultivo de hortalizas"

huerto

Servizo de protección da natureza "SEPRONA"

Un axente do corpo da garda civil encargado de velar pola conservación da natureza e do medio ambiente deu unha charla o pasado luns,27 de marzo, ao alumnado de 5º e 6º de primaia.

Morteiro de tomate

Alumn@s de 4º e o seu mestre facendo morteiro de tomate para o horto.

Morteiro de tomate

Os sementeiros

Os/As alumn@s de 4º de primaria empregan material de refugallo para facer sementeiros

Os sementeiros

Salvemos os ameneiros

Día mundial da árbore e da auga(21,22-03-17)

As/os alumn@s do CEIP Paradai participaron nunha actividades organizada pola Deputación Provincial de Lugo.

"Salvemos os ameneiros"

Experimentos VozNatura

Experimento 1º

Experimento 2º

Día Mundial da Árbore

O temporal do pasado mes de febreiro causou danos nunha árbore do noso colexio  ...As/Os alumnas/os e mestras de educación infantil  sacaron proveito do mal tempo e apostaron por unha nova vida. Esperamos que este proxecto sexa un éxito!

Día Mundial da Árbore

VOZ NATURA