2º Curso

Vámonos a cine

E de despedida para este curso tan axetreado vámonos todo o centro ao cine ver a película de "Inside Out 2". Que emoción!

Ademais as profes fixeron un vídeo de despedida para todo o alumnado que vimos na gran pantalla.

Ven a visitarnos un biólogo

Que sorte temos neste cole!Hoxe veu de visita un biólogo para ensinarnos moitos insectos e coñecer moitas curiosidades deles.

Os nenos e nenas de primeiro e segundo desfrutaron moito desta experiencia na que tamén romperon cos medos!

Visita á AVIFAUNA

A finais do terceiro trimestre o alumnado de segundo pasou un día marabilloso en Avifauna,albiscando moitas especies de aves e aprendendo algunhas curiosidades sobre estes preciosos animais.

Día do Medio Ambiente

O Día do Medio Ambiente o alumnado de segundo preparou a súa etiqueta APAGA A LUZ ACENDE O PLANETA, como paso final a todo este proceso onde empregamos os vasos dos iogures moldeados con arcilla e pintados con temperas para despois plantar unha semente que xa está a brotar!

Elaboramos plastilina

A semana pasada fixemos plastilina caseira, mesturando ingredientes conseguimos esta cor tan relaxante!

Pescudamos na Rede

O alumnado de segundo estivo a investigar sobre diferentes inventos chegando ata o ordenador.

Así que, para iniciarnos nalgún deles empregamos a Aula Móvil do centro e fixemos algunha procura na Rede, atendendo sempre ás nocións de seguridade que acabamos de aprender.

Collage e grafismo

Nunha das últimas sesións de plástica, o alumnado de segundo combina a técnica do collage e o grafismo.

O resultado son uns peiteados un tanto especiais para esas caras de revista.

Que a creatividade non teña fin!

Excursión ao Auditorio Gustavo Freire

Na semana pasada o alumnado de 1º e 2º asistiu ao Auditorio para ver a actuación musical "Pedro o lobo", interpretado polos alumnos e alumnas do conservatorio.

Como lles gustou!

Visita do Conservatorio Xoán Montes

Hoxe tivemos un concerto didáctico do profesorado dos departamentos de vento metal e corda fretada do CMUS Profesional Xoán Montes de Lugo para o alumnado de 2º e 3º de educación primaria.

Quedamos abraiados e abraiadas do ben que o fixeron!

Todos somos UMA nalgún momento!

Todos somos Uma nalgún momento. A través desta lectura o alumnado de segundo achegouse á concienciación contra o acoso escolar que se celebra o 2 de maio.

Elaboramos avións e barcos para seguir a nosa viaxe sendo moi moi., moi rarxs!

Semana do libro

En segundo celebramos a Semana do Libro creando estos mini contos tan orixinais que compartimos na hora de ler cos nosos compañeiros e compañeiras.

Visita da alcaldesa

A semana pasada o alumnado de segundo e terceiro B tiveron unha visita moi especial, a da nosa alcaldesa Paula Alvarellos. Nela puideron facerlle moitas preguntas sobre  seu traballo e tamén algunha que outra suxestión como a limpeza dos parques ou a necesidade de poñer un paso de peóns para cruzaren cando van á piscina.

Un libro, unha rosa!

O alumnado de segundo celebra o Día do Libro elaborando a coñecida flor de Sant Jordi que levaron de agasallo para as súas casas.

Foi todo un proceso manual!

Día do Libro

Hoxe 23 de abril, o alumnado de prácticas con motivo do Día do Libro interpretou ao alumnado de primeiro, segundo e terceiro unha lenda maorí:"Como Maui capturó el sol", empregando a técnica do KAMISHIBAI.

O Bosque da diversidade

Nesta terceira sesión da Hora Muse o alumnado de segundo estivemos continuando o noso Bosque da diversidade.

Que necesario é entender e valorar a importancia de que cada quen pode brillar con luz propia e de que xuntos somos máis fortes!